שומרי כשרות –  טיפים לטיול בצ'כיה למשפחה דתית

צ'כיה מהווה יעד אטרקטיבי וחם מאוד בעבור שומרי כשרות, כל זאת לאור מגוון רחב של מסעדות כשרות למהדרין, כמו גם מלונות כשרים. המומחים של חברת Kosher Bookings מציגים כעת את הטיפים החשובים ביותר לרגל הנסיעה לצ'כיה.

צ'כיה – יעד מושלם בעבור המשפחה הדתית

צ'כיה מהווה כיום את אחת המדינות המובילות באירופה בכל הנושא של הכשרות, וזאת לאור העובדה כי במדינה יש לא מעט מסעדות כמו גם מלונות אשר מאפשרים לציבור הדתי כמו גם המסורתי לצאת לחופשה אטרקטיבית, מבלי לדאוג לנושא הכשרות. למעשה, ע"פ המומחים של חברת Kosher Bookings, החברה המובילה כיום בענף התיירות, צ'כיה נחשבת כיום למדינה ידידותית מאוד לציבור היהודי, בייחוד לאור העובדה כי במדינה הבינו את כוח הקנייה של הקהל הישראלי, ובפרט הדתי.

הרמון מפואר
הרמון מפואר

טיפים לטיול בצ'כיה למשפחה דתית

היעד המוביל כיום בצ'כיה היא ללא ספק פראג, אשר מושכת אליה מדי שנה מיליוני תיירים מכל רחבי העולם, ובפרט מישראל. המלון הטוב ביותר בעבור ציבור שומרי הכשרות הוא מלון קינג דיוויד אשר ממוקם בפראג. מדובר במלון של חמישה כוכבים אשר השירות שלו נחשב למצוין ביחס למלונות אחרים, כל זאת בזכות העובדה כי במלון מועסקים צוות של עובדים אשר יודעים לדבר עברית, כמו גם לבצע את ההתאמות הנדרשות בעבור הציבור הדתי. במלון ישנה מסעדת "קינג דיוויד" אשר היא מסעדה בשרית וכשרה למהדרין, כמו גם בתי קפה, אולמות רחבי יעדים, שירות קבלה 24 שעות וכן בריכת שחייה גדולה. לאור העובדה כי בפראג ניתן למצוא לא מעט אטרקציות, כמו גם פארקים רחבי ידיים. מומלץ לנסוע לפארק השעשועים דינו פארק אשר הוא פארק יפהפייה ורחב ידיים אשר ממוקם באוויר הפתוח ומאפשר לילדים כמו גם למבוגרים לבחון מגוון רחב של  מאוד דגמים בגודל אמיתי של דינוזאורים ובעלי חיים קדומים. בנוסף, בפראג ניתן לבקר בפארק הטבע בוטניקה אשר בו ניתן לבקר ולראות לא מעט פרחים כמו גם צמחים, וכן לבקר בביתן מיוחד אשר מציג את כל התרבות כמו גם האומנות של צ'כיה, אשר נחשבת לתרבות עשירה ועתיקת יומין. אם תרצו להתאוורר ולעשות קצת שופינג, מומלץ להגיע לכיכר המרכזית בפראג ושם להיכנס ללא מעט חנויות מוכרות כמו גם לא מוכרות אשר מציעות מגוון רחב של תכשיטים, בגדים, ציוד ספורט ומזכרות.

רכישת חבילות נופש לפראג – באמצעות Kosher Bookings

אם ברצונכם לקבל מידע נוסף כמו גם לרכוש חבילות נופש אשר מותאמות לציבור הדתי, חברת Kosher Bookings מזמינה אתכם ליצור קשר עוד היום דרך האתר בכתובת https://www.kosherbookings.com/%D7%9E%D7%9C%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA ובכך תוכלו להיות בטוחים כי אתם נוסעים לחופשה כשרה למהדרין עם מינימום של כאב ראש, והרבה מאוד הנאה. קדימה, למה אתם מחכים? נציגי השירות מחכים לכם.

אולי יעניין אותך גם

B&Bs
תיירות
צימרים לכל המשפחה בישראל

לחקור את ישראל עם כל המשפחה הוא הרפתקה מרגשת, ומציאת מקום האירוח המושלם הוא המפתח להבטחת חוויה בלתי נשכחת. צימרים, או צימרים, מציעים סביבה חמה

קרא עוד »
בנייני מגורים
תיירות
הולנד שאתם לא מכירים

קשה למצוא מישהו שטרם ביקר באמסטרדם, שהרי מדובר באחד היעדים האהובים ביותר על תיירים מרחבי העולם, במיוחד כאלה המגיעים ממדינות בהן צריכת קנאביס איננה חוקית.

קרא עוד »
חוף ים
תיירות
האי הכי יפה שאתם לא מכירים

אין כמו האיים הקסומים של תאילנד – חולות זהובים חמימים ונעימים, מי טורקיז צלולים בדיוק בטמפרטורה הנכונה בהם שוחים בנחת דגים צבעוניים מרהיבים ביופיים, עצי

קרא עוד »