קורס בדיקת תוכנה במכללת לינק

בדיקת תוכנה הפך בשנים האחרונות לאחד התחומים המתפתחים והצומחים ביותר בענף האינטרנט ובענף ההייטק בפרט.

עיצוב פנים – תחום צומח ומתפתח

תחום בדיקות התוכנה מתפתח מאוד בשנים האחרונות, והוא תופס תאוצה רבה בשוק העבודה. הסיבה לכך היא שהסביבה האינטרנטית מהווה מרכיב חשוב מאוד בתהליך פיתוח התוכנה, ניהול הפרויקטים ופיתוח מוצרים. תהליך הבטחת האיכות מתבצע לאורך כל מחזור חייו של המוצר משלב התכנון, דרך האפיון ועד הסבב האחרון שלפני השקתו. זהו תהליך ארוך של תכנון, ניתוח, בדיקות, הערכת מידת ההצלחה, כתיבת מסמכים, הרצה, שלב קבלת המוצר, הטמעתו אצל הלקוח, הסקת מסקנות וייעול המוצר. תהליך נכון, יסודי ואפקטיבי יחסוך שעות רבות של השקעה בפתרון בעיות בעתיד. על מנת שתוכל להשתלב ולקחת חלק בתהליך מורכב, ארוך טווח ובעל אחריות מקצועית רבה, עליך לרכוש את כל הכלים המקצועיים אשר יוכלו לעזור לך לעמוד בדרישות השוק. זו הדרך להשתלב במקצוע מוביל ומבוקש.

בדיקת תוכנה
בדיקת תוכנה

קורס בדיקת תוכנה  

קורס עיצוב הוא אחד הקורסים המבוקשים ביותר כיום בישראל, ולא בכדי. מדובר בתחום יצירתי מאוד, אשר משלב יכולות אנליטיות ומעשיות אשר מאפשרות לעוסקים במקצוע להתקדם בצורת חסרת תקדים במעלה הפירמידה, זאת משום שבודק תוכנה הוא אחד התפקידים החשובים ביותר עבור חברות וארגונים. למעשה, הוא מהווה את אחד התפקידים המבוקשים ביותר בעולם ההייטק הצומח והמניב, ולמעשה תפקידו של בודק התוכנה הוא לתכנן ולהריץ בדיקות על התוכנה במטרה למצוא תקלות וחריגות אשר נמצאו בה. בדיקת תוכנה מיועדת לכל מוצרי התקשורת, מכשור רפואי, בנקים ואינטרנט ולמעשה חולשת על מגוון רחב ומעניין ביותר של תחומים שונים בהם כל אחד יכול למצוא את המקום והתשוקה שלו.

למי מיועד הקורס?

קורס עיצוב תוכנה במכללת לינק מיועד לבודקות תוכנה מתחילות, אקדמאיות, הנדסיות והמנדסות וכן נשים ללא רקע בתחום אשר מעוניינות להתחיל את צעדיהן הראשונים. תנאי הקבלה לקורס הם ידע וניסיון במערכות הפעלה, שליטה באנגלית וראיון אישי.

קורס בדיקת תוכנה  – רק במכללת לינק

כאמור קורס עיצוב תוכנה הוא קורס מבוקש מאוד בעולם העסקי ומהווה הזדמנות יוצאת דופן עבור נשים לפתוח דלת לעולם חדשני, מרתק ומתקדם אשר משתנה ללא הרף. במכללת לינק ניתן ללמוד קורס עיצוב תוכנה אשר מתמקד בהיכרות עם עולם הבדיקות הידני והאוטומטי, תרגול מעשי ויישומי בפרויקטים המדמים עבודה בתחום הבדיקות וכן הכנה למבחן הסמכה בין לאומי בבדיקות תוכנה אשר מוכר ביותר מ 40 מדינות. סביבת הלימודים במכללת לינק מאפשרת ללמודות את הקורס סביבת לימודים נעימה ומרתקת ביחד עם נשים חזקות ומשפיעות, זאת בליווי של צוות מרצים מהמוביל בישראל בתחום בדיקת התוכנה. בסיום הקורס תוכלנה הנשים להשתלב בשוק ההייטק המבוקש ולהתחיל לעבוד באחד המקצועות המרתקים והמאתגרים ביום כיום בזירה האינטרנטית ובדיקת התוכנה בפרט.

עוד פרטים באתר של מכללת לינק:

https://linklimudim.co.il

אולי יעניין אותך גם