אטרקציה לאירוע יום ההולדת?

יום הולדת לילדכם יכול להיות מכל מיני בחינות דבר מאתגר ולכן, כדאי מאוד כחודש לפני האירוע לקרא כמה שיותר מאמרים בנושא וללמוד מהן האפשרויות, כמה עולה כל דבר ולאחר מכן צאו לחפש את הספק הנכון. במאמר הבא אני רוצה להסביר לכם מדוע ממש כדאי לכם להזמין אטרקציה או שתיים ליום ההולדת של ילדכם. אטרקציה כשמה כן היא, דבר יוצא דופן וייחודי שיפעים את ליבם של הילדים ואותה הם כנראה יזכרו מהאירוע. קיים מגוון גדול של אטרקציות ואני אציין רק מספר קטן מתוכן.

 

סטנד אפ של קרקס

מי לא זוכר את מופעי הקרקס האהובים של פעם בהם היה קופץ נמר ענק אל תוך חישוק, פיל היה מבצע פעלולים כמו עמידה על שתיים וכלבים היו מראים פשוט כמה הם חכמים ומבינים. אז פחות מקובל לקיים היום קרקס בשילוב בעלי חיים מכיוון שנקבע שזה מעט לא נוח ומתאים לחיות אולם, ישנם קרקסים שממשיכים את המסורת והם עושים זאת בקסם רב ללא החיות. קיימים גם מופעי קרקס קטנים שמשתתפים בהם לא יותר משלושה אנשים והם כוללים מופעי אקרובטיקה, ג'אגלינג וקטעי פרודיה על הקרקס של פעם. מדובר באטרקציה מהנה שקורעת מצחוק את הילדים.

 

מפעיל מצחיק

ילדים צריכים להיות עסוקים ואז הם הכי נהנים, לכן אחת האטרקציות הטובות ביותר לילדים היא מפעיל ליום הולדת, רצוי אחד שיודע להצחיק. ילדים בדיוק כמו מבוגרים אוהבים לצחוק והאמת, לא קל במיוחד להצחיק ילדים. מפעיל מצחיק יכול להיות קלף מנצח ליום ההולדת של ילדכם הוא ישלב משחקים שונים, הפעלות יצירתיות והכל בשילוב הומור שמצליח לגעת בילדים. חשוב מאוד – לפני שתבחרו לכו לראות ועקבו אחר התגובות של הילדים.

 

בואו להיות טייסי קרב

תא טייס אותנטי, נייד, שמגיע לכל אירוע ומסיבה – לאחר הדרכה קצרה שיקבלו הילדים אודות תא הטייס וכיצד הוא עובד, יוכלו הילדים לעלות לקוקפיט בליווי מבוגר אחד. הקוקפיט כולל שני מקומות ישיבה כמקובל במטוסי קרב צבאיים.

הקוקפיט האותנטי הוא למעשה סימולטור טיסה מתוחכם המדמה טיסה ומייצר חוויה מדהימה וכמעט אמיתית לילדים. הילד שיושב בתא הטייס יכול לבחור כל מדינה בעולם ולטוס מעליה, לנהל קרבות אוויר ולשגר טילים תוך כדי עבודה עם כוונת הטייס. בנוסף, המערכת נותנת למשתתף רשימת משימות ואתגרים מתוכה הוא בוחר אחת ועליו לבצע אותה בהצלחה. במקביל מתבצעת סדנה לבניית מטוסים מגבס וצביעתם על פי תמונות של דגמי מטוסים אמיתיים.

 

עולם השוקולד

אלו ילדים לא אוהבים לאכול שוקולד? כולם אוהבים ולכן, אחת סדנאות האטרקציה האהובות והמהנות ביותר היא סדנת השוקולד. משתתפי הסדנה לומדים להכין לבד שוקולד ומתנסים בהכנת פרלינים במילואים שונים, שוקולד מקופלת מדליק, חטיפי שוקולד מיוחדים ועוד. סדנת השוקולד היא פעילות מהנה, חווייתית ואף מצחיקה.

 

שוק של אטרקציות

ניתן להביא אטרקציות מלהיבות ביותר ליום הולדת וזאת מתוך מבחר רחב מאוד של אטרקציות מיוחדות. במידה ואתם מזמינים הרבה ילדים ליום ההולדת אפשר בהחלט להזמין שתי אטרקציות ולא אחת, כך יהיה לילדים מה לעשות במשך כל יום ההולדת והוא ייזכר כהצלחה.

לַהֲטוּטָן

אולי יעניין אותך גם