איזה סוג מזגן להתקין בדירה החדשה?

בין אם אתם מעוניינים בהתקנת מזגן מסוג כזה או אחר, אתם רוצים לדעת שהלכתם על הבחירה הנכונה. וכשבוחרים את המזגן לבית, חשוב לציין מזגנים מרכזיים, גם מיני מרכזיים, מזגני חלון ואפילו מזגנים ניידים. בואו נדבר על כל אלו ועוד.

צריכים מזגן חדש לבית? אולי בכלל תיקון מזגן ישן? כך או כך, אתם צריכים להכיר את המחירים הממוצעים בשוק על כל מוצר וסוג שירות. וכשמדברים על התקנת מיזוג אוויר, מדברים על התקנת מזגני חלון, שהם מאוד נפוצים. יחד עם מזגן חלון סטנדרטי, התקנת מזגן מיני מרכזי זו אופציה גם כן. מעדיפים לרכוש דווקא מזגן נייד שאפשר לחבר לחשמל? בחירה שלכם, אפשרי.

 

כמה עולה להתקין מזגן בבית?

אם אתם מעוניינים להתקין מזגן בביתכם, כדאי לדעת כי התקנת מזגן נעה בין טווחי מחירים של 650 ₪ – ם5,500 ₪ ומעלה. למשל, התקנת מזגן עילי עד 1.5 כ"ס, תעלה לכם כ-850 ₪ בממוצע. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי התקנת מזגן גם עשויה להיות מורכבת. אם ההתקנה מצריכה המון תמרונים טכניים ומקצועיים מהטכנאי, סביר שהוא יגבה יותר ממחיר של 850 ₪.

רוצים להתקין מזגן עילי של 2 כ"ס ומעלה? התקנת מזגן 2 כ"ס תעלה לכם בין 850 ₪ ל-1,050 ₪. וגם חשוב להסתייג, תלוי בסוג המזגן ובסוג ההתקנה. לעיתים התקנת מזגן 2 כ"ס ומעלה גם תעלה יותר מהמחיר הנ"ל. בארץ ישראל המזגנים הנפוצים הם מזגנים מרכזיים. יחד עם זאת, גם מזגנים מיני מרכזיים.

 

כמה עולה להתקין מזגן מיני מרכזי בממוצע?

התקנת מזגן מיני מרכזי היא החלטה חסכונית וחכמה. במיוחד אם אתם מתקינים מערכת של בקרת אקלים מתקדמת. ככה בעצם תוכלו לשלוט ברמת הקירור והחימום בכל חדר וחדר בבית בנפרד. זה יאפשר לכם להוזיל במידה מסוימת את עלויות חשבון החשמל שלכם. אם אתם מעוניינים להתקין מזגן מיני מרכזי, התקנת מזגן מיני מרכזי תעלה לכם 4,500 ₪ ומעלה בממוצע.

אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש מזגן ולהוביל אותו בעצמכם, מומלץ לקבל שירותי הובלה מקצועיים. כנסו לאתר וקבלו מידע לגבי הובלת מזגן עם אחריות על ההובלה. אנחנו ממליצים תמיד לוודא שאתם מקבלים אחריות על ההובלה שלכם.

 

קבלו שירותי הובלת מזגן עם אחריות בלבד

חברות הובלה מקצועיות אמורות להיות מבוטחות אל מול חברות הביטוח בישראל. כמו כן, יש באפשרותכם לברר זאת אל מול חברת ההובלה שלכם. אם יש צורך בהובלת מנוף עבור מזגן, כמובן שיהיה חשוב גם לוודא שהמפעיל של המנוף הוא אכן מוסמך. לא פעם, חברות הובלה חובבניות מנסות לחסוך בעלויות על ידי שכירת אנשי מקצוע לא מוסמכים. יש לוודא שאתם לא עומדים אל מול מובילים חובבנים שיכולים חלילה אף להוביל לאסון במהלך ההובלה.

מזגן מוציא קור

אולי יעניין אותך גם

בעלי מקצוע
חשמלאות – מהי הארקת שיטה?

הארקת שיטה היא מושג מפתח בתחום החשמלאות. מדובר במקרה פרטי של הארקה, המתייחס להארקה של השיטה (בחשמלאית מדוברת שיטה היא מקור מתח). במאמר הבא נסביר

קרא עוד »
בעלי מקצוע
עבודתו של אמן החושים

אמן חושים הוא אטרקציה עולה בשנים האחרונות. המסתורין, הייחודיות והאווירה הטובה שהמופע מביא עמו גורמת ליותר ויותר אנשים להזמין מופע אמן חושים לאירועים מסוגים רבים

קרא עוד »
זרם חלש בדוד ראשית
בעלי מקצוע
פתרונות לזרם חלש בדוד

זרם חלש במקלחת היא בעיה מוכרת וכאובה בקרב אנשים רבים, שתכננו על מקלחת מפנקת וקיבלו זרם חלש ולא מספק. מהם הגורמים כך שיצא זרם חלש

קרא עוד »