איך לבחור כסא בר מחומר גלם מתאים לעיצוב ביתכם?

בחירה של כיסא בר עשויה להיות מורכבת עבור מי מכם שאין לו ידע בתחום. הדבר גורם לאנשים להירתע מרכישה מסוג זה. אבל צריך רגע להעמיד את הדברים על דיוקם. שכן, אין צורך ללמוד את העניין באופן מעמיק, מספיק לקרוא מדריכים ומאמרים ברחבי הרשת כדי לקבל את המידע הדרוש. במדריך זה בחרנו להתמקד בבחירה של כיסא בר שעשוי מחומר גלם שמתאים לחלל הבית, כדי שתוכלו לדעת שאתם בוחרים נכון. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. שכן, אין לנו שום ידע בכיסאות בר. יכול להיות שאתם תוהים – אם כך, למה כתבנו את המדריך? ובכן, לא מזמן מצאנו את עצמנו עומדים בפני רכישה של כיסאות בר. כמעט וויתרנו פשוט כי לא ידענו איך לבחור את חומר הגלם של הכיסא. ברגע האחרון שוחחנו עם קולגה שמבינה דבר או שניים בעיצוב הבית והיא סיפרה לנו איך לבחור את כיסא הבר הבא שלנו שלב אחר שלב. כשהבנו שיש לנו מידע חיוני בידיים, החלטנו לכתוב על כך מדריך שיקל על הבאים בתור לקנות את הכיסא המתאים ביותר עבורם.

 

איך לבחור כסא בר מחומר גלם מתאים לעיצוב ביתכם?  – שלב מספר 1

בשלב זה אתם צריכים להסתכל מסביב על הבית ולראות מהם המקומות שבהם הכי מתאים להציב כסאות בר. שכן, לכל אחד יש בית בסגנון אחר, גודל אחר ובעיצוב אחר. כך שאנחנו צריכים קודם כל לכוון אתכם למצוא את המיקום המתאים. רק לאחר מכן נוכל להמשיך אל השלבים הבאים. שימו לב שמדובר במקומות שאין בהם כסאות משרדיים או כיסאות מטבח. כלומר, אתם צריכים להעמיד כיסאות בר אחד על השני ללא ערבוב של כיסאות מסוגים אחרים.

 

איך לבחור כסא בר מחומר גלם מתאים לעיצוב ביתכם? שלב מספר 2

בשלב ה – 2 אתם צריכים לערוך מדידות של המקום הנבחר. שכן. מדובר בפקטור נוסף שאתם צריכים לקחת בחשבון רגע לפני שתצאו לבדוק את חומר הגלם. בשלב זה עליכם גם לצלם את המקומות הנבחרים ולבדוק מהו הצבע הדומיננטי שקיים בהם.

 

איך לבחור כסא בר מחומר גלם מתאים לעיצוב ביתכם? שלב מספר 3

כעת, כשיש לכם את המידות המדויקות, אתם צריכים להיכנס לאתר שיש בו כיסאות בר ולבדוק מהם הכיסאות שמתאימים לגובה שמתאים לכם. לאחר מכן, תסתכלו על הצבע הדומיננטי ותתאימו לו את החומר המתאים. למשל:

  • לכיסא בר מעץ מתאים שילוב של צבעים בהירים
  • לכיסא בר מאלומיניום מתאים שילוב של צבעים חיים (צהוב, ירוק וכו')

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שיקל עליכם בבחירת כיסא בר מחומר גלם שמתאים לעיצוב הנוכחי של הבית שלכם. בהזדמנות זו נאחל לכם בחירה נכונה ובהצלחה!

רהיט מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם