איך להתאפר חכם? מדריך מקוצר

כמו בכל תחום בחיים, אנחנו יכולות לעשות דברים מהר, יכולות לעשות אותם לאט, להשקיע, לחפף – אבל הכי חכם זה פשוט… לעבוד חכם. יש כמה טיפים וטריקים שיכולים להפוך את שגרת הטיפוח שלך למושכלת יותר, לחסוך לך זמן וכסף, והכי חשוב – להוציא אותך כל כך יפה שגם השמש תסתנוור. שנתחיל?

 

מוצרים איכותיים

עור הפנים שלנו הוא יצור רגיש במיוחד. וכדאי לבחור בתבונה אלו חומרים אנחנו מניחות עליו. עשו לכן הרגל, נסו לבחור במותגים איכותיים –  גלאם 42 מחזיקים במבחר מרשים של כאלו, ותמיד תמיד לקרוא את רשימת הרכיבים. כן, ממש כמו שאתן עושות עם האריזות של החטיפים בסופר. השקעה במוצר טוב ואיכותי, גם היא מעט יותר יקר מאחרים, היא השקעה לטווח ארוך.
חשבו למשל על מייקאפ מחברה פחות מוכרת, עם חומרים שגורמים לעור שלכם להתייבש. עכשיו תצטרכו לקנות גם תכשיר שיטפל ביובש, ולהשקיע בעוד איזה קרם להרגעה בנוסף. לא חבל? כבר הוצאתן פי שלוש, ופגמתם בעור. קנייה נבונה של מוצרי איפור המתאימים לעורך, והינם באיכות טובה – ייטיבו איתכן.

 

מוצרים משולבים עם פעולה כפולה ומשולשת

פלאי הטכנולוגיה פועלים גם בגזרת הקוסמטיקה, שלא מפסיקה לחדש ולהפתיע, ולפנק אותנו במוצרים חדישים ומהממים. לא בא לכן להוציא כסף על שפתון, סומק, וצללית? אין בעיה, הא לכן באלם-סטיק שיכול לשמש בהנחה הנכונה גם בשפתון, גם כסומק וגם כבסיס עדין לצללית. או ההמצאה המעולה "טינט", שכשמו כן הוא מעניק גוון טבעי ועדין, וגם הוא יכול להיות מונח לו לאחר כבוד על כל חלק בפנים שרק תרצו – שפתיים, לחיים, עפעפיים, ואפילו על קצה האף, לאפקט מתוק וילדי במיוחד.

 

לפתח רוטינה קבועה

אם נפתח רוטינה מסוימת, ונתמיד בה יום אחר יום, תוך פחות מחודשיים המוח יתרגל לרעיון, ונוכל לעשותה בכמעט מחצית מהזמן! זה מחקרים הוכיחו, לא תיאוריה שלנו. אז למה ליישם את הדבר גם על איפור הבוקר שלנו? נסו להבין מאיפה אתן מתחילות, והכינו מראש את המברשות והצבעים ה"קבועים" שלכן, אלה שלרוב תבחרו, לצד המראה או בקלמר ייעודי. זה יחסוך לכם זמן תפעול.
אם נוח לכן יותר להתחיל מאיפור העיניים ואז להמשיך אל שאר הפנים, עשו זאת. אם המלאכה בה אתן מתקשות ודורשת יותר תשומת לב היא דווקא שרטוט וצביעת השפה – התחילו בה. מתחילים בקשה, ועוברים לקל. קליל, לא?

והכי חשוב – תיהנו. איפור צריך להיות כיף, להרים לנו, לגרום לנו להתאהב בעצמינו כל יום מחדש. הקשיבו לחשקים שלכם. בא לכן פתאום על צבע משוגע לצללית? למה לא? עוד לא חורף אבל חשקה נפשכן באודם כהה במיוחד וערפדי? לכו על זה! איפור הוא עוד דרך לבטא את עצמינו, ממש כמו אופנה, וככל שנהנה ממנו יותר, כך גם נשדר לסביבה כמה כיף איתנו.

איפור חכם

אולי יעניין אותך גם

תרגול קסם
כללי
איך להתחיל לעסוק בקסמים?

ילדים ואנשים מבוגרים רבים רוצים לעסוק בקסמים ובקוסמות בצורה מקצועית או חובבנית. עיסוק בקסמים משפר את זריזות הידיים וחדות המחשבה, ותורם להגדלת הביטחון העצמי. אם

קרא עוד »
תואר קל יותר
כללי
האתר שיקל לכם על התואר

לפני 3 שנים סיימנו את לימודי התואר הראשון שלנו, לאחר שכל המכרים שלנו סברו שלא נצלח אותם. שכן, היינו ידועים כתלמידים חסרי קשב, שלא מסוגלים

קרא עוד »