אילו המזוודות החדישות ביותר בשוק – הכירו איך הן עובדות

אם יש משהו שניתן להגדיר אותו כקאמבק מטורף של השנה, כנראה מדובר בתחום הטיסות. התורים של נתב"ג נראים כמו התורים בכניסה לגמר ליגת האלופות או להופעה של ביונסה, האתרים להזמנות כרטיסים קורסים ושם נציג שירות לא זמין לכם כבר 5 שעות שלמות שאתם נמצאים בהמתנה על הקו.

מנחשים אם כך, מה הפך להיות המוצר המבוקש ביותר בתקופה זו? בטוחים שניחשתם נכון – מזוודות. אבל בזמן שישנו (או היינו בסגרים חוזרים ונשנים), עולם המזוודות לא שקע לתוך התרדמת והשתדרג והשתכלל בצורה משמעותית. פתאום אי אפשר להסתדר ללא הסבר קטן על התחום. אז דיברנו עם מיטב המומחים של מזוודות רולינק וזה מה שהם גילו לנו.

 

 מזוודות או לא להיות

טרולי עלייה למטוס, מזוודה גדולה שמתאימה למשפחה בת 4 נפשות, מזוודה קלילה, מזוודה קשיחה – בראש ובראשונה מגדירים את הצורך. טסים בעונת קיץ, כאשר ניתן לצמצם את כמות הדברים שתקחו איתכם או שהטיסה המיועדת היא בחורף, כאשר רק המעיל הולך לתפוס לכם חצי מהמזוודה. בקצרה, רק לאחר שהגדרתם מה אתם צריכים, ניגשים לבחור.

 

 מה לא מפספסים בזמן רכישת מזוודה?

פרט לזה, שחשוב שמזוודה תמצא חן בעיניכם, חשוב שתהיה גם פונקציונלית ובעלת מאפיינים מאוד מוגדרים. מה זה אומר? ידית נשלפת של המזוודה צריכה להיות טובה, חזקה ומוברגת היטב, על מנת לאפשר לכם אחיזה נוחה ובטוחה. גלגלי המזוודה חייבים להיות חזקים, על מנת לשאת את המשקל של מזוודה מלאה ולהתגלגל בקלות.

 

 האם 4 גלגלים באמת עדיפים על 2 גלגלים?

אין פה באמת תשובה חד משמעית. 4 גלגלים עובדים נפלא כאשר המזוודה חצי ריקה, אך הופכים להיות קשים לתמרון ברגע שהמזוודה מלאה ופחות נוח לדחוף אותה לצידנו או מלפנינו.

 

 בד או חומר קשיח?

גם פה הכל תלוי בהגדרת הצורך. מזוודה קשיחה שומרת היטב על צורתה, נוחה לתמרונים, יותר בטוחה מבחינת העברת דברים שבירים. מזוודת בד ניתנת להרחבה משמעותית וניתן "לדחוף" לתוכה את כל מה שקניתם בסיילים המטורפים שיש בחו"ל.

 

 ולבסוף, חידושים בעולם המזוודות

מזוודות גדולות, מזוודות קטנות – בעצם צריך יותר ממזוודה אחת, אבל השאלה שנשאלת היא מה עושים איתן בבית וכיצד ניתן לאחסן אותן. תמיד בעיה, תמיד אתגר. אבל לא רק אנחנו מבינים שיש פה בעיה והחידוש המטורף בתחום, אלה הן מזוודות מתקפלות. כן כן, קראתם נכון, מתקפלות. לגודל של 2 אינץ' סך הכל.

וזהו, כבר אין לכם בעיית אחסון – ניתן להניח מזוודות אחת על השנייה, מעל הארון, מאחורי הארון, מתחת לארון או בכל מקום שתבחרו לכך. אז עכשיו, כאשר כבר אין לכם את בעיית האחסון, אולי אין בכלל מה להתבלבל איזו מזוודה קונים – פתאום אפשר לקנות שתיים.

המזוודות החדשות ביותר

אולי יעניין אותך גם

תרגול קסם
כללי
איך להתחיל לעסוק בקסמים?

ילדים ואנשים מבוגרים רבים רוצים לעסוק בקסמים ובקוסמות בצורה מקצועית או חובבנית. עיסוק בקסמים משפר את זריזות הידיים וחדות המחשבה, ותורם להגדלת הביטחון העצמי. אם

קרא עוד »
תואר קל יותר
כללי
האתר שיקל לכם על התואר

לפני 3 שנים סיימנו את לימודי התואר הראשון שלנו, לאחר שכל המכרים שלנו סברו שלא נצלח אותם. שכן, היינו ידועים כתלמידים חסרי קשב, שלא מסוגלים

קרא עוד »