אמן חושים- למה כולם מדברים על זה?

אמנות החושים היא תחום שצבר פופולריות רבה בשנים האחרונות ככל שאנשים רבים יותר החליטו לבחור במופע זה לאירוע שלהם. אומנות חושים היא סוג של מופע שמשתמש בטכניקות פסיכולוגיות שונות, וזאת בכדי ליצור אשליה של יכולת קריאת מחשבות ותקשורת מעבר למילים.

צורת האומנות הזו היא מרתקת מאין כמוה ומותירה את הקהל בתחושת פליאה. אז מדוע כך הדבר ולמה כולם מדברים על אומנות חושים?

 

סוג בידור ייחודי

אחת הסיבות העיקריות לכך שאומנות חושים היא כל כך פופולרית באירועים ומעוררת שיח היא משום שהיא מציעה צורת בידור ייחודית שאין הרבה כמוה. שלא כמו צורות בידור אחרות כמו שירה או סטנדאפ, אומנות חושים כרוכה בהשתתפות הקהל באופן פעיל במהלך המופע. דבר זה מייצר תחושה של התרגשות ורעננות שמופעים אחרים לא יכולים לשחזר.

 

חוויה בלתי נשכחת

כשאתם עורכים אירוע, אתם בטח רוצים שהוא יהיה בלתי נשכח- ומופע אומנות חושים מציע בדיוק את זה. אמן חושים, או בשמו הלועזי- מנטליסט, יכול לייצר חוויה בלתי נשכחת על ידי ביצוע סדרה של טריקים ואשליות שיעוררו מחשבה אצל הקהל ויותירו עליו רושם מתמשך.

אומנות חושים היא צורת בידור אינטראקטיבית שמערבת את הקהל רבות ומצליחה ליצור תחושת תדהמה ופליאה שנמשכת זמן רב לאחר סיום האירוע. רון גליקסמן – אמן חושים לדוגמה יוכל להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח בזכות המופע החד פעמי שלו.

 

מתאים לכל אירוע

עוד סיבה מדוע אומנות חושים כל כך מדוברת בתחום המופעים לאירועים היא שזוהי צורת בידור רב-תכליתית שיכולה להתאים לכל אירוע. בין אם מדובר באירוע עסקי של החברה, יום הולדת לילדים או מסיבה פרטית מרובת משתתפים- ניתן להתאים מופע אומנות חושים כך שהוא יתאים לקהל היעד ולנושא האירוע.

אפשר לבצע אותו על במה מול הרבה מאוד אנשים, או בסביבה אינטימית ומצומצמת יותר. המופע מתאים לצעירים, מבוגרים, גברים ונשים. דבר זה הופך אותו למושלם לכל אירוע.

 

מעורבות הקהל

אומנות חושים, כמו שכבר הבנתם, היא צורת בידור אינטראקטיבית ביותר שמייצרת מעורבות אצל הקהל- מתחילתו ועד סופו. גם אם צפיתם במופע ולא הייתם מהאנשים שנבחרו לעלות אל הבמה כדי שאמן החושים יבצע עליהם טריק- אתם עדיין לא תצליחו להסיט את מבטכם.

במהלך מופעים כאלה יש תחושת מתח וציפייה רבים במהלך האשליות השונות שמתבצעות, שגורמות לאנשים רבים לתהות במשך כל המופע- ״איך הוא עושה את זה?״ ולהיות מרוכזים ביותר. כך הקהל הופך לחלק מהמופע ונוצרת תחושת חיבור שקשה לשחזר בצורות בידור אחרות.

 

לסיכום

מופע אומנות חושים הוא מופע מהנה ומעורר פליאה שמייצר מעורבות רבה עם הקהל. כך נוצרת חוויה ייחודית ובלתי נשכחת עבור המשתתפים, שגורמת לאנשים לדבר עליה הרבה לאחר שהיא נגמרה.

אמן חושים

אולי יעניין אותך גם

עוגת יום הולדת
אירועים
אטרקציה לאירוע יום ההולדת?

יום הולדת לילדכם יכול להיות מכל מיני בחינות דבר מאתגר ולכן, כדאי מאוד כחודש לפני האירוע לקרא כמה שיותר מאמרים בנושא וללמוד מהן האפשרויות, כמה

קרא עוד »