האם אפשר לטוס עם מחולל חמצן נייד?

מתמודדים עם מחלות הקשורות בחמצן ברמה נמוכה? מעוניינים לטוס ממקום למקום, אך חוששים מהמגבלות על טיסה עם מחוללי חמצן? יש לנו בשורות טובות עבורכם, והן קשורות במחוללי חמצן ניידים המאפשרים להתנייד באופן חופשי, גם למדינות מעבר לים.

במאמר הבא נפרט על התמורות שחלו באפשרות לטוס עם טיפול חמצן לאלה הזקוקים לכך והתרגלו בלית ברירה להימנע מטיסות עד היום.

 

מהו מחולל חמצן נייד?

מחולל חמצן נייד מבצע את אותה פעולה אותם מבצעים מחוללי החמצן הנייחים בהגברת מידת החמצן המוכנסת לגוף ובוויסות מידת החמצן על מנת למנוע סיכון למטופלים. כשמו כן הוא, מחולל חמצן הוא נייד וניתן לשאת אותו בחופשיות ובנוחות ולהמשיך בטיפול הרפואי בכל מקום בו תהיו.

מחולל חמצן

האם ניתן לשאת איתנו את מחולל החמצן בטיסה?

בעבר, לא ניתן היה לקבל טיפול בחמצן במהלך טיסה ורבים מהמטופלים אשר נזקקו לטיפול זה נמנעו מלטוס או נטלו על עצמם סיכון או אי נעימות במהלך הטיסה. כיום, חברות התעופה אישרו מספר רב של מחוללי חמצן ניידים אשר ניתן להשתמש בהם בטיסה. חשוב לפנות קודם הטיסה לחברת התעופה ולבחון את המדיניות שלה באשר לשימוש בטיסה ומהם הפרטים אותם צריך למסור לפני שטסים בקשר לשימוש הצפוי במחולל חמצן.

 

האם ניתן להטיס את מחולל החמצן במזוודה?

אפשרות נוספת המיטיבה את מצב המטופלים במחוללי חמצן קשורה ביכולת לשאת מחוללי חמצן יחד עם הכבודה. גם כאן, חול שינויים משמעותיים המאפשרים לשאת מחולל חמצן נייד במזוודה ולעשות בה שימוש ביעד אליו טסים. גם במקרה זה, יש לפנות מבעוד מועד לחברת התעופה ולדווח על הכוונה לשאת מחולל חמצן נייד בטיסה כדי להימנע מעיכובים או אי בהירות במהלך הטיסה.

מחולל חמצן

מהי הטסה רפואית?

ככלל הטסה רפואית נועדה לצרכים רפואיים. כלומר, אנשים המוטסים על מנת לעבור פרוצדורה רפואית במקום אחר. בנוגע לשימוש במחוללי חמצן ניידים, הזקוקים לשימוש בהם במהלך הטיסה נחשבים למי שטסים בהטסה רפואית ויש להכיר את הכללים בנוגע להטסה זו.

בעיקר יש לבחון האם סוג מחולל החמצן הנייד בו אתם עושים שימוש הוא אחד ממחוללי החמצן המוכרים על ידי חברת התעופה כבטוחים לשימוש במהלך הטיסה.

 

הצורך באישור רפואי

חלק מחברות התעופה, דורשות אישור רפואי לשימוש במחולל חמצן נייד במהלך הטיסה. עשו לעצמכם טובה ובררו נקודה זו מול חברת התעופה, טרם מועד הטיסה כדי להגיע מוכנים.

 

סיכום

כאמור, בשנים האחרונות חלו שינויים והתפתחה גמישות באשר לאפשרות לטוס עם מחולל חמצן נייד. עם זאת, מדובר באפשרות אשר עד לפני כמה שנים לא הייתה מתקבלת על הדעת. מכאן, יש לדאוג מבעוד מועד להיחשף לפרוצדורה המשתנה בין חברות תעופה שונות ולוודא עמידה בכללים כדי לא להיקלע למצב בו טיסתכם איננה מתאפשרת בשל אי עמידה בתנאים.

מחולל חמצן

אולי יעניין אותך גם

תרגול קסם
כללי
איך להתחיל לעסוק בקסמים?

ילדים ואנשים מבוגרים רבים רוצים לעסוק בקסמים ובקוסמות בצורה מקצועית או חובבנית. עיסוק בקסמים משפר את זריזות הידיים וחדות המחשבה, ותורם להגדלת הביטחון העצמי. אם

קרא עוד »
תואר קל יותר
כללי
האתר שיקל לכם על התואר

לפני 3 שנים סיימנו את לימודי התואר הראשון שלנו, לאחר שכל המכרים שלנו סברו שלא נצלח אותם. שכן, היינו ידועים כתלמידים חסרי קשב, שלא מסוגלים

קרא עוד »