בת מרקחת מקוונים – איך לבדוק אם הם אמינים

כיום, ניתן כבר למצוא הכול באינטרנט. אולי חלקכם תופתעו אך אפילו מוצרי בית מרקחת כולל תרופות מרשם ניתן להזמין ברשת. הקידמה הובילה לכך שאנו יכולים לקנות כמעט כל דבר שניתן לחשוב עליו בהזמנה דרך האינטרנט. אנחנו יכולים להשוות מחירים בין מקומות שונים, לבדוק האם המוצר נמצא במלאי ופשוט להזמינו.

הוא יגיע למפתן דלתנו תוך מספר ימי עסקים, ואת כל זה עשינו מבלי לקום מהספה, או מבלי לצאת מהמשרד. כמו שאר החנויות, היום קיימים גם בתי מרקחת מקוונים, אשר מוכרים את מוצריהם כולל תרופות מרשם. להזמין מוצרים כאלו מהאינטרנט יכול להיות לא בטיחותי. ובכן, כאן נציג חלק מהדרכים לבדוק אם הם אמינים.

 

אילו מוצרים יש?

כמעט כל מוצר שתראו בבית מרקחת אמיתי, תוכלו להשיג גם בבית מרקחת מקוון. המוצרים מתחלקים לשניים: יש צורך במרשם או שאין צורך במרשם. ניתן לחפש באינטרנט את אותם בתי מרקחת אשר מוכרים מוצרים שאינם מצריכים מרשם רופא, כגון https://www.tevapleasure.co.il.

 

עלול להיות מסוכן

הזמנת תרופות באינטרנט עלולה להיות מסוכנת משלל סיבות. ראשית, לא כל המוצרים הם בטוחים – התרופה יכולה שלא להכיל רכיבים חשובים. בנוסף, המידע שלך עלול להיות בסיכון אם אתה מעבירו לאתרים לא חוקיים. אזי, איך בעצם לבדוק אם האתרים אמינים?

 

רישיון

דבר חשוב לעשות לפני הזמנה מעסק מסוים, הוא בדיקה האם לעסק יש בכלל רישיון. על מנת למכור תרופות האתר צריך להיות מורשה על ידי המדינה. אם אין רישיון אז מומלץ בחום שלא להזמין שום דבר מאתר זה, ואולי כדאי גם לדווח עליו.

 

לקנות מקופת חולים

דרך טובה ללכת על בטוח בישראל, היא לקנות מוצרים מקופת חולים. כללית, לאומית ומכבי, כל אלו מוכרות מוצרים בצורה מקוונת. אם קופת חולים מאושרת על ידי המדינה היא זו שמוכרת לכם, אתם אמורים להיות בידיים טובות.  הקשיבו להוראות שלהם, וקנו בביטחון.

 

האם יש רוקח זמין?

אם אתם רוצים לקנות תרופה מסוימת מאתר, תמיד כדאי להתייעץ עם רוקח, גם כשאתר נמצאים פיזית באותו בית מרקחת. נורת אזהרה גדולה היא כאשר אין רוקח זמין לאותו אתר. אם אין רוקח זמין כנראה שהעסק אינו כפוף לפיקוח.

 

אין עם מי ליצור קשר

המלצה להימנע מהונאות באינטרנט באופן כללי, ובקניית תרופות של בתי מרקחת מקוונים בפרט, היא קיום שירות, טלפון לפנייה או כתובת להגיע אליה. כאשר אין דרך ליצור עימם קשר, זה קודם כל מחשיד מאוד. בנוסף זה עלול להיות מסוכן להמשך אם תצטרכו לפנות אליהם בקשר לשאלות על מוצר שקניתם או רצון להחזירו.

 

לסיכום

לסיכום, כיום קל להזמין באינטרנט תרופות עם או בלי מרשמים. אבל, כדאי מאוד להיזהר כיוון שהנושא הזה הוא רגיש. לקנות באינטרנט תמיד עלול להתגלות כמסוכן, וכאשר מדובר בבריאות שלכם אז במיוחד.

בת מרקחת מקוונים - איך לבדוק אם הם אמינים

אולי יעניין אותך גם

נעלי ספורט
בריאות
4  דרכים לטיפול בדורבן

דורבן ברגל זוהי תופעה מוכרת שרבים חוו בעבר. התופעה הרפואית נקראת כך בעקבות התחושה בעקב של דקירות כמו קוצים של דורבן. אם אתם סובלים כרגע

קרא עוד »