4  דרכים לטיפול בדורבן

דורבן ברגל זוהי תופעה מוכרת שרבים חוו בעבר. התופעה הרפואית נקראת כך בעקבות התחושה בעקב של דקירות כמו קוצים של דורבן.

אם אתם סובלים כרגע מדורבן, קודם כל, קבלו את תנחומינו.

 

הכנו עבורכם מדריך מקוצר שכולל X דרכים לטיפול בדורבן:

  1. טיפול רפלקסולוגיה

ניתן לתאם טיפול מול מטפל פרטי או דרך הקופה. במהלך הטיפול, המטפל יאבחן אתכם בשני אופנים. בפן הפיזי ובפן הנפשי.
אנחנו ממליצים לכל אחד ואחת לגשת לטיפול שכזה, גם אם אתם אינכם אנשי רוח ואתם פחות מתחברים לפן הנפשי שבטיפול. כדאי לנסות, יש סיכוי טוב שתופתעו בסופו של דבר.
לגבי הפן הפיזי, מדובר כמובן בעיסוי שחולש על כל כף הרגל. המטפל עובר לרוב עם האגודלים ומחפש את האזור הכואב. כאשר הוא מרגיש את המיקום הדלקתי, בו מופיע הכאב, הוא מעסה אותו בתנועות מעגליות או לאורך ולרוחב. כך שבסופו של דבר הוא מקל את תסמיני הדורבן וגורם להקלה בכאבים.
בהקשר לפן הנפשי, ברפואה הסינית מאמינים שכל מחלה או תסמין רפואי כלשהו הוא סימן לעניין נפשי. אם למשל כואב לכם הראש או המצח, זה סימן לכך שאתם במצב של סטרס.
לסיכום חלק זה, טיפול ברפלקסולוגיה הוא יעיל ביותר לטיפול בדורבן.

 

  1. תרופות

זוהי כמובן אפשרות שהרופא המטפל שלכם עשוי להציע. התרופות מקלות על הכאב ומאפשרות לכם להקלה זמנית עד שיתאפשר לכם לגשת לטיפול אחר (למשל, למטפל ברפלקסולוגיה).

 

  1. טיפול פיזיותרפיה

זוהי גם כן אפשרות שסביר שהרופא המטפל שלכם יציע. טיפול פיזיותרפיה יכול לסייע לכם בהקלת הכאב באופן מידי ובנוסף, תקבלו גם "שיעורי בית" אותם תצטרכו ליישם בביתכם.
הכוונה לתרגילים שתצטרכו לעשות על העקב בעצמכם או בעזרת קרוב משפחה. את התרגילים כדאי לבצע לטווח ארוך כדי למנוע ממצב של הישנות הדורבן.

 

  1. מדרסים

מדרסים הם אופציה מקובלת שרופאים אורתופדים רבים ממליצים למטופלים רבים שסובלים מדורבן. הסיבה לכך היא העובדה שדורבן, אם הוא מופיע פעם אחת, הוא עלול לחזור. מדרסים איכותיים, כאלו שיחזיקו את הרגל שלכם היטב ויאפשרו יציבה טובה של הגוף, יאפשרו את הפחתת הסיכון כי תחוו שוב דורבן בקרוב.
אם בחרתם באפשרות זו, חשוב לבדוק שאתם רוכשים את המדרסים האיכותיים שמוצעים במכונים ולא את אלו שמופיעים על המדפים בחנויות הפארם. במכוני האורתופדיה יתאימו עבור כף הרגל שלכם את המדרס המושלם עבורכם, כך שתוכלו להרגיש בטוחים שהסיכוי לחוות שוב דורבן בקרוב הוא נמוך.
אם זו הפעם הראשונה שאתם בודקים אפשרות להתאמת מדרסים, אנחנו ממליצים לכם לפנות אל המכון אינסול מדרסים. מדובר במכון אמין, ממנו תוכלו לצאת עם המדרסים האיכותיים ביותר בשירות והמחיר הטובים ביותר.

מאחלים לכם החלמה מהירה ושלא תדעו שוב דורבן בקרוב ובעצם, בכלל.

עיסוי

 

אולי יעניין אותך גם