האי הכי יפה שאתם לא מכירים

אין כמו האיים הקסומים של תאילנד – חולות זהובים חמימים ונעימים, מי טורקיז צלולים בדיוק בטמפרטורה הנכונה בהם שוחים בנחת דגים צבעוניים

מרהיבים ביופיים, עצי קוקוס המתנשאים לגובה רב, תיירים שזופים המפזרים חיוכים לכל עבר, דוכני שייקים ממיטב הפירות הטרופיים שיש לתאילנד

להציע, פינות מסאז' במחירים אטרקטיביים ואווירה טובה של חופש נטול דאגות.

אם אתם נמנים בקרב חובבי חופשות מסוג בטן-גב, הרגע תיארנו את חופשת החלומות שלכם ואם אתם מתכננים לבקר בממלכת סיאם בקרוב, הרשו לנו להגיד לכם מילה אחת – קו טאו (בעצם שתיים).

 

רגוע, רגוע, רגוע

קו טאו הוא אחד מהאיים היפים והשליוים ביותר בתאילנד, צורתו כצורת צב והוא כה קטן כך שמי שירצה לתור אותו לאורכו ולרוחבו יגלה כי לא מדובר במשימה קשה במיוחד, למעט בימים בהם מזג האוויר יקשה עליכם. למעשה מדובר סך הכל בשטח שלא עולה על 21 קמ"ר (7 ק"מ לאורך ו-3 לרוחב) בהם יש הכל מהכל כך שלא יחסר לכם דבר.

האווירה בקו טאו נחשבת לרגועה למדי בהשוואה לאיים אחרים, כך שהוא מתאים עבור מי שמחפש מקום בו יוכל להרגע, לקרוא ספר טוב ולהרהר על מהות החיים. זוגות אוהבים ימצאו בו שפע של פינות נסתרות להתבודד בהן ומשפחות אשר חובבות טיולים בחיק הטבע, יהנו בו עד מאוד. מנגד, מי שמחפש את סצנת חיי הלילה התוססת בה ידועה תאילנד – סביר להניח שתתאכזבו ומוטב שתעבירו את המסיבה לאי אחר.

 

עולם שלם מתחת למים

אחד הדברים המיוחדים ביותר בקו טאו הן שוניות האלמוגים המרהיבות מהן יוכל להנות מי שיצלול או אף ישנרקל בלבד בחופים היפים של האי המיוחד הזה, ועבור מי מבני המשפחה או חבריכם לטיול שלא נהנה מהספורט הימי המטריף הזה, ישנן פעילויות נוספות מהן יוכלו להנות כמו שייט, סקי מים וחתירה בקיאק.

חשוב לציין כי עבור מי מכם שתמיד חלם להוציא רישיון צלילה אך לא הייתה לו הזדמנות – קו טאו לא רק נחשב לאחד מיעדי הצלילה היפים ביותר, אלא גם כמקום הזול ביותר להוצאת רישיון מתאים. אם זה לא היה ברור מספיק: לכו על זה!

 

וגם מחוץ למים יש מה לעשות

החופים המרכזיים באי הם "באן מה האט" הנמצא באזור המערבי של האי, בו תוכלו להנות ממסעדות, מועדוני צלילה וסוכנויות להשכרת אופנועים. "באן האט סאי רי" הנמצא גם הוא במערב האי, בו מרבית המלונות וגם סצנת חיי הלילה המקומית. "מנגו ביי" הנמצא באזור הצפוני של האי, אשר הגישה אליו היא רק באמצעות סירה או רכב שטח ולכן הוא נחשב ליחסית מבודד בהשוואה לחופים האחרים אך המומלץ ביותר לשנירקול.

אם נעבור מן הים אל היבשה, הפעילות המומלצת ביותר (ופחות או יותר היחידה) עבור מי שרוצה למצות את האי עד תום ולהנות ממנו באמת – שפע של מסלולי הליכה בהם תוכלו להתרשם מנופים קסומים ומתצפיות מרהיבות. מעבר לכך אין בקו טאו הרבה אטרקציות ופעילויות, בטח שלא מספיק מהן כדי למלא ולו סוף שבוע אחד, כך שאם אינכם נמנים בין חובבי טבע ונופים, או מתקשים להנות מאווירה שהיא באמת ובתמים שקטה ונינוחה, מומלץ לבקר באחד האיים הסמוכים ולהשאיר את קו טאו כפי שהוא – גן עדן קטן, יפהפה ופסטורלי.

 

רצועת חוף

אולי יעניין אותך גם

B&Bs
תיירות
צימרים לכל המשפחה בישראל

לחקור את ישראל עם כל המשפחה הוא הרפתקה מרגשת, ומציאת מקום האירוח המושלם הוא המפתח להבטחת חוויה בלתי נשכחת. צימרים, או צימרים, מציעים סביבה חמה

קרא עוד »
בנייני מגורים
תיירות
הולנד שאתם לא מכירים

קשה למצוא מישהו שטרם ביקר באמסטרדם, שהרי מדובר באחד היעדים האהובים ביותר על תיירים מרחבי העולם, במיוחד כאלה המגיעים ממדינות בהן צריכת קנאביס איננה חוקית.

קרא עוד »