האם אמן חושים משתמש בכוחות על?

דמויות עם כוחות על פוגשים רק בסרטים. במציאות ישנן אמונות שונות על דברים שנראים לא הגיוניים וקשה להסביר אותם. האם לאמן חושים יש כוחות על? כל הפרטים במאמר הבא.

 

מהם כוחות על?

כולנו מכירים את ספיידרמן שמטפס על הקירות או סופרמן שיש לו יכולות תעופה, אך המציאות היא שונה. למרות זאת ישנם מעט מאוד אנשים שהיכולות שלהם יוצאות דופן. לדוגמה, ילד עיוור הרואה דרך הלשון, ילד שגופו הוא שדה מגנטי, ילדה המציתה אש בכוח המחשבה, ילדה שרואה את העולם כאשר עיניה מכוסות, או אדם שאיבד את היכולת לשכוח. אך האם מדובר בתופעות פלאיות? האם אלו כוחות על? סביר להניח שאימון וטכניקות יכולים להוביל למצבים שאינם מוסברים כמו אלו, אך אין לדעת…

 

האם אמן חושים משתמש בכוחות על?

כשאנו צופים במופע של אמן חושים אנו לא יכולים למצוא הסבר לפעולות שלו ולכן מאמינים שיש לו כוחות על. אך אין לו באמת כוחות כאלו. הוא משתמש בטכניקות אותן למד, משקיע באימונים ומצליח לבלבל את הקהל.

למשל, אמן החושים קורא את המחשבות שלנו, גורם לנו לשכוח שמות, לשנות עמדות, טעמים ולחוש דברים שאינם מוסברים. האמן לא נולד עם כוחות אלו גם אם הוא טוען כך, אך כנראה שהוא מספיק התמקצע בכך ולפיכך מאמינים שיש לו כוחות על טבעיים.

 

איך אמן החושים פועל?

כמו בכל תחום אמנות אחר לאמן החושים יש טכניקות ושיטות. בדומה לפסל או צייר שלמדו טכניקה או מוסיקאי שלמד לנגן על כלי נגינה. המטרה של אמן החושים היא לתעתע את הקהל ולשלהב אותו ולכן הוא בונה מופע מחומר תיאורטי אותו למד לאורך זמן והתנסה בו.

כלומר, טריקים פסיכולוגיים וטכניקות כמו היפנוזה למשל. ככל שהאמן יותר מתרגל את השיטות, כך הוא משתבח יותר. האמן צריך לדעת לקרוא את שפת הגוף, לפרש את האדם על פי הלבוש, הבעות הפנים, טון הדיבור, המבטים ולשים לב לפרטים הקטנים ביותר.

יתרה מכך, הזיכרון שלו צריך להיות לא פחות ממצוין על מנת לזכור את כל הפרטים וכך למעשה "לקרוא מחשבות" ולבצע טריקים אחרים. ביחד עם זאת, לא מדובר על קוסם שמבצע רק טריקים, אלא על אמן שיש לו אינטואיציות ואשר עובד הרבה באמצעות הרגש.

 

מתי כדאי להזמין אמן חושים?

אנשים רבים החוגגים אירועים פרטיים כמו יום הולדת, יום נישואין, מסיבת רווקים או רווקות או סתם ערב חברתי, מעדיפים לא רק להסתפק באוכל טעים ומג'גלינג. הם בוחרים באטרקציות שינעימו את האווירה, שיתאימו להרכב האורחים ולגילם ושלא ישעממו אותם.

בדומה לכך, בתי עסק המחפשים אטרקציה מקורית ומלהיבה לימי כייף לעובדים, אירועי חברה או גיבוש, מזמינים את המופע. לפרטים נוספים הקליקו על הקישור mxgems.com.

 

קוסם מלהטט

אולי יעניין אותך גם

עוגת יום הולדת
אירועים
אטרקציה לאירוע יום ההולדת?

יום הולדת לילדכם יכול להיות מכל מיני בחינות דבר מאתגר ולכן, כדאי מאוד כחודש לפני האירוע לקרא כמה שיותר מאמרים בנושא וללמוד מהן האפשרויות, כמה

קרא עוד »