האם תינוקות מפיקים תועלת מנעלי צעד ראשון?

לאחרונה אנו שומעים על לא מעט הורים שמצהירים בפנינו כי אין שום תועלת מנעילת נעלי צעד ראשון בקרב תינוקות. מי שטוענים כך, הם הורים שבוחרים לנעול לילדים שלהם נעליים "רגילות" שלא מוגדרות כנעלי צעד ראשון. יצאנו לבדוק האם הם צודקים כדי להבין אחת ולתמיד מה המשמעות של נעלי צעד ראשון. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שרציתם לדעת בנושא אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו להגיע למסקנה

בחרנו לפנות אל מומחים בתחום האורתופדיה שיודעים דבר או שניים על תועלת שמפיקים מנעילת נעליים מסוגים שונים. הגענו אליהם לאחר שנכנסנו אל קבוצת פייסבוק שמאפשרת לשאול כל מיני שאלות על כאבים אורתופדיים. ציינו כמובן שאנו כותבים מדריך בנושא וביקשנו לקבל סיוע בנוגע לתועלת שמפיקים מנעלי צעד ראשון. אנו ממליצים לכם להקדיש את הדקות הקרובות לקריאה מעמיקה של המדריך, כי אתם צפויים לקבל מידע שישנה את החיים שלכם.

 

האם תינוקות מפיקים תועלת מנעלי צעד ראשון?

המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ענו בהתחלה בקצרה על השאלה שנשאלה. כלומר, נאמרו לנו התשובות הבאות:

  • ברור
  • לחלוטין!
  • אין על כך ספק

היינו צריכים לבקש מהמומחים להעמיק בתשובה שלהם כדי שיהיה לנו חומר להציג בפניכם. לשמחתנו, כמה מהם כתבו כי יש למשל תועלת בנעילת נעלי ספורט לתינוקות שהם נחשבים לנעלי צעד ראשון מבחינת מנח הגוף. שכן, נעליים אלו מאפשרות לעמוד יציב ומפחיתות את הסיכויים לכאבי גב בהמשך.

 

מהי התועלת הנוספת שבאה לידי ביטוי בעת נעילת נעלי צעד ראשון?

התועלת הנוספת שצוינה לאחר מכן מצד מומחים נוספים נוגעת למניעת פציעות. לדבריהם, נעלי צעד ראשון מאופיינות בגמישות שמותאמת לרגליים הקטנות שרצות כל היום ממקום אחד לאחר. ברגע שנועלים לתינוק נעלים שאינן מתאימות לגילו, הוא עשוי למעוד מספר רב של פעמים והדבר עשוי להוביל לא רק לפציעות, אלא גם לרצון ללכת פחות ולהיות פחות אקטיבי.

 

בחירה בנעלי צעד ראשון מקנה לילד יציבות ולהורים ביטחון

מומחה שביקש להישאר בעילום שם ציין בפנינו כי הוא פוגש לא פעם הורים שמעניקים לתינוקות שלהם נעלי צעד ראשון. הוא שואל אותם האם הם מרוצים מהנעליים וההורים מיד עונים בחיוב.

לדברי רבים מהם, הנעליים מאפשרות לתינוקות שלהם ללכת יציב ומעודדות אותם לנסות לרדת במדרגות ולבצע פעולות שונות שחששו לעשות בעבר, עוד לפני שהיו להם נעליים. אם לא די בכך, הרים רבים ציינו כי העובדה שהילד נועל נעלי איכות, מאפשרת להם לישון טוב בלילה ולהיות בטוחים שהם בחרו נכון.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שהתינוקות שלכם מפיקים תועלת רבה מנעלי צעד ראשון (וגם אתם, ההורים). כעת, כשאתם יודעים את כל המידע החיוני הזה, נותר לכם לנעול לתינוקות שלכם נעליים מסוג זה, בהצלחה!

נעלי צעד ראשון לתינוקות

אולי יעניין אותך גם

תרגול קסם
כללי
איך להתחיל לעסוק בקסמים?

ילדים ואנשים מבוגרים רבים רוצים לעסוק בקסמים ובקוסמות בצורה מקצועית או חובבנית. עיסוק בקסמים משפר את זריזות הידיים וחדות המחשבה, ותורם להגדלת הביטחון העצמי. אם

קרא עוד »
תואר קל יותר
כללי
האתר שיקל לכם על התואר

לפני 3 שנים סיימנו את לימודי התואר הראשון שלנו, לאחר שכל המכרים שלנו סברו שלא נצלח אותם. שכן, היינו ידועים כתלמידים חסרי קשב, שלא מסוגלים

קרא עוד »