האתר שיקל לכם על התואר

לפני 3 שנים סיימנו את לימודי התואר הראשון שלנו, לאחר שכל המכרים שלנו סברו שלא נצלח אותם. שכן, היינו ידועים כתלמידים חסרי קשב, שלא מסוגלים לשבת וללמוד כמו שצריך. אם לא די בכך, החרדות הציפו אותנו בכל רגע נתון וגרמו לנו לחוות קושי עצום במהלך למידה בבית הספר. עובדות אלו לא מנעו מאתנו להירשם ללימודי התואר ולסיים אותם בהצטיינות. אם אתם רוצים לדעת איך עשינו זאת, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו את האתר שסייע לנו מתחילת הלימודים ועד היום.

 

תכירו האתר שיקל לכם על התואר ומה יש בו?

נתחיל ונאמר שלא מדובר פה באתר שעושה קסמים. אתם תצטרכו להיכנס אליו לאחר שתנשמו עמוק ותחליטו שהגיע הזמן שלכם לעשות שינוי עם החיים שלכם. ברגע שתעשו זאת, אתם תרגישו מיד שאתם נמצאים על התדר הנכון. מדובר בעצם באתר שנקרא סטרונגר, אתר שהוקם על ידי ערן שני שמוכר בתחום ה – NLP. האתר מאפשר לכל אדם באשר הוא (מכל מין, גיל ומגזר) להביא את עצמו למקום טוב יותר.

תואר קל יותר

איך עושים את זה בעצם?

אם אתם רוצים להקל על עצמכם ולהפחית את רמות הסטרס במהלך הלימודים, אתם צריכים קודם כל להיכנס אל אתר לימודי סטרונגר, ערן שני ולקרוא על הסדנאות והקורסים שמוצעות בו. ברגע שתיכנסו אל האתר, אתם תגלו שיש בו הרבה מעבר ל – NLP. שכן, יש בו מגוון רחב של כלים שמשמשים סטודנטים רבים להצלחה, הנה כמה מהם:

  • תזונה נכונה
  • מדיטציה
  • קואוצ'ינג ועוד

 

הכלי החשוב ביותר שקיבלנו במהלך הקורס

אחד הדברים שעזרו לנו להתקדם בלימודים היה ההיכרות עם הדחיינות שלנו. לפני שנרשמנו ללימודים, היינו דוחים את כל מה שרצינו לעשות היום למחר. כך שבעצם, במשך תקופה ארוכה לא עשינו כלום. לא מצאנו עבודה מספקת, לא קבענו עם חברים ומצאנו את עצמנו במעגל של דיכאון וחוסר תחושת מיצוי של החיים. ברגע שקיבלנו את הכלים המתאימים, שמנו לב לעניין והתחלנו לערוך תכנית שבועית שאפשרה לנו להפסיק את הדחיינות. מדובר בעניין שעשוי להיראות לכם כמינורי, אבל הוא משנה חיים.

תואר קל יותר

מדיטציה ומיינדפולנס: הדרך שלכם להכיר את האני הפנימי שלכם

כל אחד מאתנו מתמודד עם כל מיני פחדים, חרדות ואמונות שתוקעות אותו במקום ולא מאפשרות לו להתקדם. שימוש בכלים כמו מדיטציה ומיינדפולנס מאפשרים לכל אחד להכיר את האני הפנימי שלו, לראות את הקשיים ולהתמודד עמם על הצד הטוב ביותר. כך בעצם, מתאפשר להתרכז בלימודים, להאמין בעצמנו ולשאוף גבוה.

 

השורה התחתונה

מדריך זה הכיר לכם את האתר שיקל לכם על התואר ויאפשר לכם לצלוח אותו בדרך הנוחה ביותר. בשלב זה, יש בידיכם את האינפורמציה החיונית, כך שעליכם רק ליישם אותה ולהגיע אל ההישגים הגבוהים שתמיד חלמתם עליהם.

תואר קל יותר

אולי יעניין אותך גם

תרגול קסם
כללי
איך להתחיל לעסוק בקסמים?

ילדים ואנשים מבוגרים רבים רוצים לעסוק בקסמים ובקוסמות בצורה מקצועית או חובבנית. עיסוק בקסמים משפר את זריזות הידיים וחדות המחשבה, ותורם להגדלת הביטחון העצמי. אם

קרא עוד »