החתול מסרב לאכול ? 4 פתרונות לאנין הטעם הפרוותי שלכם

בני אדם הם יצורים של הרגל. אנו אוכלים מאכלים מסוימים כל יום, אנו שותים סוגים מסוימים של מים, וכן הלאה. אבל עבור כמה חברים חתולים, יש משהו בריח של אוכל שפשוט גורם להם לרצות לאכול אותו. החתול הוא בעל חיים עם תיאבון מסובך – וכזה שעשוי להפיק ממנו את המיטב לפעמים, אם בעליו סבלניים. לחתולים יש את היכולת הזו שנקראת התנהגות אכילה "מתגמלת" או "לא מתגמלת פציעה". זה אומר שהם יאכלו רק מה שהם אוהבים ולא יאכלו שום דבר שהם לא אוהבים. בעוד שבני אדם אוהבים דברים מתוקים כמו לחם ודבש, רוב החתולים מעדיפים אוכל חריף. אם יש לך חתול שלא מגיב טוב לקערות מזון מוצק או שתייה, נסה את העצות המועילות הבאות עבור חברך החתולי.

 

נסה תוספות שונות

אם החתול שלך אוהב מזון מתובל, נסה להוסיף כמה תוספים מינרלים לפינוק שלו. מצד שני, אם הוא מעדיף מנה מתוקה, אולי תשקלו להוסיף מתיקות לפינוק שלו. אתה יכול לנסות להוסיף פירות יער לחטיף הרגיל שלו. נסה להוסיף מרכיבים טבעיים אחרים כמו בננה או דלעת לאוכל הרגיל שלו.

 

תגרה את המוח של החתול שלך

בעלי חתולים רבים מוצאים שזה מועיל לדבר עם חברם החתולי על איך הם מרגישים. זה יכול לעזור לך להבין טוב יותר את החתול שלך ולעודד אותך להקשיב למה שיש לו לומר. זה גם יכול לעזור לך להבין את המצב הבריאותי שלו יותר ולעזור לך לזהות סימנים שונים של תת אכילה.

 

אל תגרום לו לאכול את אותו הדבר שוב ושוב

קל לגרום לחתול שלך לאכול כמה חטיפים מדי יום, אבל זה פשוט לא מספיק. אתה חייב לנהל שגרה. ודא שאתה מספק את הדברים הנכונים לחתול שלך בכל יום, והוא לא סתם אוכל את אותו הדבר שוב ושוב. חשוב לדעת איך החתול שלך מגיב למזונות מסוימים ולוודא שהוא מקבל את הויטמינים והמינרלים המתאימים לו.

מומלץ להתייעץ על אוכל לחתולים מומלץ בחנות החיות.

 

היה סבלני עם חברך החתולי

להיות סבלני זה לא קל, ולתת לחתול שלך ממזונות ידידותיים ללב כשהיא מנסה לרדת במשקל היא דרך בטוחה לסיים עם חבר חתול בריא, נסו לשלב חטיפים כשאתם מרגילים את החתול לאוכל חדש. או אולי נסו אוכל לגורי חתולים, החתול שלכם אולי כבר לא גור אבל זה מזון בריא ומזין לחתול בכל גיל ובדרך כלל מתאים לכיך של רוב החתולים.

 

סיכום

אתה צריך לוודא שמה שהחתול אוכל בריא ועתיר בחומרים מזינים. כל דבר שעשיר בסוכר או שומן יגרום לחתלתול שלך להסתבך, וכל דבר שיש בו נתרן, סוכר או שומן יגרום לו להתקף לב ואז למות מזה. כמו בכל בעלי החיים, אתה צריך לספק לחתלתול שלך את הכמויות הנכונות של חומרים מזינים בכל רגע. חשוב לוודא שאתה עוקב אחר התזונה של החתול שלך ומוודא שהוא מקבל את הוויטמינים והמינרלים הנכונים להם הוא זקוק. זכרו, זה לא משנה אם החתול שלכם בן 10 או בן 100, כל עוד הוא מקבל את הכמות הנכונה של חומרים מזינים בכל יום, הוא יהיה בסדר.

חיית מחמד

 

אולי יעניין אותך גם