איך מוציאים היעדר תביעות עם הר הביטוח?

באמצעות טופס היעדר תביעות מבוטח יכול להוזיל לעצמו את מחיר ביטוח הרכב שהוא משלם. בעבר, כדי לקבל טופס היעדר תביעות היה על המבוטח לפנות אל חברות הביטוח בהן הוא היה מבוטח בשלוש השנים האחרונות וכך הוא מתנהל בקצב של כל אחת מהן. היום יש את אתר הר הביטוח והכל הפך להיות יותר נגיש וקל. אז איך זה עובד? יצאנו לבדוק את תהליך הנפקת טופס היעדר תביעות. תודה לצוות ארנפלד ביטוחים על המידע המקצועי.

 

מי יכול להנפיק טופס היעדר תביעות?

טופס היעדר תביעות כל אחד יכול להנפיק דרך חברות הביטוח אם הוא בעל פוליסה והרכב רשום על שמו. במקרים בהם הרכב רשום על שם נהג אחר ואתם הייתם רשומים כנהג נוסף, המידע עליכם לא יופיע באתר הר הביטוח וכדי לקבל טופס היעדר תביעות יהיה עליכם לפנות אל חברות הביטוח עצמן.

 

למה להנפיק טופס היעדר תביעות?

טופס היעדר תביעות מסייע לנהגים לקבל הנחה במחיר ביטוח הרכב שהם רוכשים הרי ככל שנהג הרכב הוא זהיר יותר, כך גם פוחתים הסיכויים שהוא יהיה מעורב בתאונות ומקרים ביטוחיים. חברות הביטוח מודעות לכך ולכן, כאשר נהג יציג טופס היעדר תביעות בו רואים כי הוא לא נזקק להפעיל תביעה מול חברת הביטוח ב-3 השנים האחרונות, הוא יקבל הנחה במחיר הביטוח.

 

הדרך המומלצת להנפקת הטופס

כדי להפיק את טופס היעדר תביעות יהיה עליכם להיכנס לאתר הר הביטוח הממשלתי, להזין פרטים מזהים כמו בכל כניסה לאתר ממשלתי וכך, לאחר הזיהוי יהיה עליכם לבחור את השירות הרצוי לכם. בחירה בשירות "עבר ביטוחי לרכב" תוביל אתכם לטופס היעדר התביעות שלכם. דרך נוספת להגיע אל הטופס היא דרך ביטוחים כללים. מעל רשימת הביטוחים יופיע שירות עבר ביטוחי לרכב וכך בהקשה אליו תועברו לטופס היעדר התביעות שלכם.

מדובר בתהליך ממוקד וקצר לאחריו אתם יכולים לראות את היסטוריית תביעות הביטוח שהפעלתם. כאן הטופס נקי מתביעות, אתם יכולים לזכות את עצמכם בהנחה במחיר הביטוח. לצורך כך יהיה עליכם להציג את הטופס בעת רכישת הביטוח החדש או חידוש הביטוח הישן.

 

מה עוד ניתן לבדוק באתר הר הביטוח?

הר הביטוח משמש כאתר מידע ממשלתי להנגשת המידע הביטוחי של תושבי ישראל. לאלפי ישראלים הוא הצליח לסייע ולחסוך בעלויות מחירי הביטוח שהם משלמים. ישראלים רבים לא יודעים על אילו ביטוחים הם משלמים, לפעמים המבוטח לא יודע שיש לרכוש ביטוח מקיף וזול יותר מהמחיר שהוא משלם ורק לאחר איתור הביטוחים הקיימים הוא מקבל את הנתונים לבדיקת השוואת הביטוחים.

בדיקת הר הביטוח מתאפשרת באופן עצמאי על ידי כל אזרח ישראלי. למרות זאת, כאשר מעוניינים למקסם את יעילות הבדיקה, פונים לסוכן ביטוח מקצועי בבקשה לבדיקה מקיפה של כל הביטוחים.

הר הביטוח

אולי יעניין אותך גם