עולם חדש – הכירו את עולם הקידום האורגני

קידום אורגני הוא קידום טבעי שנעשה באופן טבעי, מבלי שבעל האתר יצטרך לשלם לגוגל לקידום האתר שלו. הבעיה היא שכדי לקדם אתר אורגנית, צריכים לעבוד קשה, ללמוד את הנושא לעומק ולעבוד לא מעט בכדי להשיג תוצאות.

 

איך גוגל מקדמת אתר?

לא מספיק שיש אתר אינטרנט לעסק שלכם. אתם צריכים שיכנסו אליו כמה שיותר גולשים וכמה שיותר אנשים יחשפו לתכנים שיש לכם להציע… הבעיה היא שעל כל מילת מפתח, יש עשרות אלפי מילים תואמות. וכאן מתחילה העבודה של גוגל. סורקים אוטומטיים של גוגל סורקים בכל רגע נתון מאות מאגרי מידע וכך, בכל חיפוש מילת מפתח, הסורקים יודעים להתאים את העמוד בו המילה המתאימה הופיעה. מי זוכה להיות בתוצאות העמוד הראשון? מי שעונה לדרישות גוגל.

דרישות גוגל משתנות מתקופה לתקופה וכדי לקדם אתר נון סטופ חשוב לפנות אל חברת קידום אתרים. למרות זאת, ניתן לפעול עצמאית ולסייע בהליך קידום אורגני SEO. חשוב להבין כי מרבית הגולשים המחפשים מידע בגוגל, לא פונים לחפש מידע בעמוד התוצאות השני ולכן, החשיבות של הקידום היא גבוהה  עוד יותר.

חברת קידום אתרים

תוכן מקורי

התוכן באתר חייב להיות מקורי ולא מועתק. התוכן הוא המלך. סורקי העכביש של גוגל סורקים את המידע ואם הם מזהים שהתוכן כבר נמצא באתר אחר, האתר לא יקודם.

 

קישורים מפנים וקישורים פנימיים

האתר המקודם צריך להיות מחובר בין דפיו השונים. גוגל רוצה שהאתר יהיה חזק ומחובר בפני עצמו. ולכן העמודים עצמם צריכים להיות מקושרים אחד לשני באמצעות קישורים פנימיים. בנוסף לקישורים הפנימיים, ככל שיש לאתר יותר הפניות, האתר מקודם יותר מבחינה אורגנית. גוגל רואה שהתוכן באתר רלוונטי ויש אתרים חיצוניים המפנים את הגולשים שלהם להתרשם מהאתר וכן האתר מקודם עוד ועוד.

חברת קידום אתרים

מילות מפתח

בכדי שהאתר יהיה מקודם, החברה המקדמת תערוך עבורכם חקר מילות מפתח בו היא תבדוק אילו מילות מפתח רלוונטיות צריכות להיכלל באתר שלכם. ככל שהתוכן באתר שלכם יכלול יותר ויותר מילות מפתח רלוונטיות, הוא יקודם יותר.

 

התאמה למנועי החיפוש

מנועי החיפוש סורקים את האתרים השונים ללא הרף. גוגל מזהה אתר בו נעשתה התאמה למנועי החיפוש וכך אתר בו נערכת אופטימיזציה מתמדת, יזכה לקידום על פני אתרים אחרים. את האופטימיזציה יודעים לערוך אנשי מקצוע.

 

למי קידום אורגני יתאים?

קידום אורגני יתאים לכל בעל אתר המעוניין לקדם את האתר שלו לטווח הארוך. כאשר מדובר באתר המשווק מוצר תקופתי, אין עניין להשקיע בקידום אורגני. הרי קידום אורגני הוא קידום שאורך בו זמן להגיע אל תוצאות וההשקעה חייבת להיות מתמדת לשימור התוצאות. לכן במיפוי הראשוני יהיה ניתן לבדוק איזה קידום יתאים לאתר העסק שלכם בכדי להוביל להגדלת הפופולריות שלו.  בהצלחה.

חברת קידום אתרים

אולי יעניין אותך גם

תרגול קסם
כללי
איך להתחיל לעסוק בקסמים?

ילדים ואנשים מבוגרים רבים רוצים לעסוק בקסמים ובקוסמות בצורה מקצועית או חובבנית. עיסוק בקסמים משפר את זריזות הידיים וחדות המחשבה, ותורם להגדלת הביטחון העצמי. אם

קרא עוד »
תואר קל יותר
כללי
האתר שיקל לכם על התואר

לפני 3 שנים סיימנו את לימודי התואר הראשון שלנו, לאחר שכל המכרים שלנו סברו שלא נצלח אותם. שכן, היינו ידועים כתלמידים חסרי קשב, שלא מסוגלים

קרא עוד »