ביטחון מגיע מבפנים – הכל על סדנת דיבייט לשיפור הביטחון העצמי

אתם משוכנעים שיש לכם ביטחון עצמי ושאתם בהחלט בסדר גמור עד שהבוס מבקש ממכם לעמוד מול כל העובדים במשרד ולהציג את המצגת החדשה שהתבקשתם להכין…רגע, מה? כל אחד מכיר את זה, הכל בסדר גמור עד שדורשים ממכם לדבר מול קהל, ולזה אתם בהחלט לא מוכנים. אז כדי שדור העתיד שלכם לא יחוש כה נבוך, רשמו אותו לסדנת הדיבייט של שרביט.

 

חברת ההדרכות שרביט

שרביט הדרכות מובילה את תחום הדרכות הילדים והנוער ושואפת להביא למצויינות, למנהיגותיות, לשיפור יכולות עבודת הצוות, המנהיגותיות, פתרון הבעיות והחשיבה מחוץ לקופסא. את זה ניתן לעשות על ידי סדנאות חוותיות מעצימות המותאמות לגיל ויכולת הילד כגון סדנת דיבייט לשיפור הביטחון העצמי, סדנאות בישול,  ODT מנהיגות ויזמות ועוד במתנ"סים, תל"נים, מרכזים קהילתיים ועוד.

סדנת דיבייט לשיפור הביטחון העצמי

מהו דיבייט?

הדיבייט, או המעמת בעברית צחה, הוא שיטה יוצאת דופן להבעת עמדה ולהצדיקה בפני מתנגד. מטרת הדיבייט איננה לשכנע את היריב או את קהל הצופים מי יותר צודק, אלא לנהל דיון עינייני באמצעות רטוריקה, טיעונים, עובדות ותיאוריות שונות כדי לבסס את הטענה שלכם.

לדוגמא, אם ניקח נושא מאד אקטואלי כמו התחממות כדור הארץ והשפעת האדם על האצתו, ניתן לשני ילדים לתמוך ולהתנגד לרעיון שבני אדם מאיצים את ההתחממות ובכך יוצרים משבר אקלים חמור. שני הצדדים יצטרכו להביא טיעונים והוכחות למעשי ידי האדם ולהיפך, לכך שזהו תהליך טבעי שקרה כבר עשרות פעמים במרוצת ההיסטוריה הארוכה של כדור הארץ.

 

סדנת הדיבייט של שרביט

באמצעות סדנאות הדיבייט של שרביט המתאימות מגיל יסודי, חטיבה ועד תיכון ילמדו הילדים לדבר מול קהל, לנסח ולהביע את הרעיונות המרכזיים שלהם, לתמוך או להתנגד לרעיון מסוים ולהתבטא בצורה רהוטה ומובנת הנשענת על עקרונות של כיבוד היריב ורטוריקה שימושית. הסדנאות מפתחות את הדימוי והערך העצמי, מאפשרת לילד להתגבר על המבוכה ולהתאמן בדיבור בפני קהל ללא קושי ולהיות ממוקד ומרוכז במשימתו העיקרית – להגן או להתנגד.

סדנת דיבייט לשיפור הביטחון העצמי

רטוריקה קלאסית

הרטוריקה היא אחת המתנות שהיוונים הקדמונים השאירו לעולם לפני העלמותם. הרטוריקה פותחה על ידי החכמים הגדולים ביותר כגון אריסטו ותלמידיו ושוכללה על ידי אמנים, פילוסופים, אנשי סנאט, תיאוריקאנים, אסטרטגים, מתמטיקאים ואסטרונומים רבים אשר נהגו להציג את רעיונותיהם באמצעות הרטוריקה, אמנות השכנוע.

בדרך זו יכלו חכמי יוון העתיקה לשכנע את קהל המאזינים בנכונות התיאוריות החדשות שלהם אודות הטבע והעולם, מדוע לכבוש את טרויה, כיצד יעזור להם הפטנט הנפלא והמדהים שפיתחו או להציג עקרונות פילוסופיים מתקדמים.

 

לסיכום

חברת ההדרכות שרביט מאפשרת לילדים בכל הגילאים להתנסות ולשפר את היכולות החברתיות, התקשורת הבין אישית, המנהיגות ועבודת הצוות. סדנת הדיבייט משפרת את הבטחון העצמי, העמידה מול קהל, הרטוריקה ויכולת הביטוי העצמי.

סדנת דיבייט לשיפור הביטחון העצמי

אולי יעניין אותך גם

תרגול קסם
כללי
איך להתחיל לעסוק בקסמים?

ילדים ואנשים מבוגרים רבים רוצים לעסוק בקסמים ובקוסמות בצורה מקצועית או חובבנית. עיסוק בקסמים משפר את זריזות הידיים וחדות המחשבה, ותורם להגדלת הביטחון העצמי. אם

קרא עוד »
תואר קל יותר
כללי
האתר שיקל לכם על התואר

לפני 3 שנים סיימנו את לימודי התואר הראשון שלנו, לאחר שכל המכרים שלנו סברו שלא נצלח אותם. שכן, היינו ידועים כתלמידים חסרי קשב, שלא מסוגלים

קרא עוד »