מהם הסיכונים בהרמת ריסים?

טיפולים קוסמטיים הם כבר מזמן לא מילה גסה, או משהו שמרגישים צורך להסתיר. להפך, הם כבר הפכו לסמל של סטטוס של ממש, לחלק מתרבות ה"וולנס", ולעוד שלב שדאגה והאהבה העצמית שלנו. בין שלל הטיפולים הקוסמטיים שנמצאים כיום בשוק, ישנם גם כאלה המיועדים במיוחד לאזור הריסים. אך מה הם השיטות השונות להרמת הריסים? והאם הן כרוכות בסיכונים? הבא נבדוק:

 

מי בכלל צריכה הרמת ריסים?

האמת המעט עצובה היא שמגיל מסוים, כנראה שכולן… אך אל יפלו פניכן (וריסיכן), ישנם פתרונות טבעיים, מהירים, ולגמרי ידידותיים למשתמש ולכיס! נמליץ לכן להעיף מבט באתר של טויה ישראל  – כאן תוכלו להתרשם מהטיפולים והפתרונות השונים המוצעים בתחום הריסים ובכלל. מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים בשיטות חדשניות ומדהימות, הניתנים על ידי צוות מקצועי ואכפתי.

 

על הריס ועל העוקץ

עם השנים, קצת כמו שהשיער שעל הראש שלנו מאבד מצבעו, מכוח החיים שלו, ומדלדל לו לאיטו – כך גם הריסים שלנו. אפשר להילחם בתופעה בעזרת מסקרה או מעגלים שונים, דבר שמצריך מאיתנו התעסקות ארוכה וטיפונת מייגעת כל בוקר, ואפשר לבחור בפתרון סמי-זמני כמו הרמת ריסים.

הרמת ריסים טבעית, אינה כרוכה בניתוח או בחומרים כימיים – ונעשית בעזרת חומר טבעי הנמרח על הריסים, וקיבוע שלהם בעזרתו לצורה הרצויה. הטיפול מעניק מראה של מניפת ריסים מלאה, בריאה, ומעוצבת לאורך זמן. בטיפול טבעי אין הלחמה או הדבקה של ריסים חיצוניים, כך שאין מה לדאוג מגירוי של האזור, מנשירה, ומשאר צרות שכאלו.

 

סיכונים ואזהרות

כמו כל טיפול קוסמטי, חשוב שתבררו קודם על המקום שבו בחרתם לבצע את ההליך. האם יש בידו את כל הרישיונות הנדרשים? האם הוא בטוח ומאושר על ידי כל הגורמים הנחוצים? אל תפקידו את הגוף שלכן בידי גורם מפוקפק שיכול להסב לכן נזק. לכו על בטוח.

לאחר שווידאתן כי המקום ראוי ואפשר לבטוח בו, עדיין ישנם מספר סיכונים וחסרונות שכדאי להכיר ולדעת עליהם – הראשון הוא תגובה אלרגית לחומר. אך מקום מקצועי יעשה "טסט" קטן לפני הטיפול עצמו, שיוכל למנוע סיבוך שכזה בעתיד.

חסרון נוסף הוא אורך החיים של הטיפול – שמחזיק לרוב בין חודש לחודשיים. אך זה עניין באמת פעוט, וחודש – חודשיים נטולי התעסקות בריסים שלנו הם חודש או חודשיים של שקט נפשי.

 

מודעות ופתיחות

עשו את המחקר שלכן. קראו, בררו, חפשו המלצות – העיקר שתהיו בשליטה מלאה על התהליך כי אחרי הכול – זה הגוף שלכן. קוסמטיקאית מקצועית תשמח לתת לכן את רשימת הרכיבים הפעילים במוצרים בהן היא משתמשת, ולכן יהיה עוד מידע נחוץ. ככה שאל תתביישי לשאול – זה לגמרי לטובתך.

בסופו של דבר, הרמת ריסים בשיטה הטבעית היא שיטה כמעט ונטולת סיכונים, והטיפול עצמו קליל וזריז. מומלץ בחום לכל מי שמחפשת מראה עיניים נהדר ומהפנט.

סיכונים בהרמת ריסים

אולי יעניין אותך גם