השכרת יאכטה בדובאי – כבר לא רק לעשירי העולם

עד לפני כמה שנים השכרה של יאכטה בדובאי הייתה נשמעת אפשרות רחוקה, כזו שמתאימה רק לאוליגרכים. אבל העולם עבר לא מעט שיניים בתקופה האחרונה ואחד השינויים שאנחנו בחרנו לעסוק בהם במדריך הנוכחי זו האפשרות להשכיר יאכטה בדובאי. קראו את השורות הבאות אם אתם רוצים להרגיש כמו אוליגרכים לתקופה קצרה.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לכם הישר מיאכטה ששטה בים שנושק לחופי דובאי. הגענו לכאן למטרת נופש ומצאנו את עצמנו נשארים לתקופה ממושכת. גילינו שדובאי מציעה אטרקציות מיוחדות במחירים שאפשר רק לחלום עליהם בזמן שאנחנו נמצאים בארץ. לכן, בחרנו להישאר עוד קצת וליהנות מכל האפשרויות שהיעד המיוחד הזה מציע לנו ולשאר התיירים שפוקדים את המקום.

 

השכרת יאכטה בדובאי – גם אתם יכולים

אם אנחנו יכולים להשכיר יאכטה בדובאי, תאמינו לנו שגם אתם יכולים. כדי שתוכלו ליהנות מהאטרקציה הייחודית הזו, אתם צריכים להחליט מראש שכשאתם עורכים לעצמכם רשימה של אטרקציות בדובאי שאתם מתכננים לבקר בהן – תוסיפו גם את האפשרות של השכרת יאכטה. פשוט בגלל שזו אטרקציה בפני עצמה שדורשת יום שלם.

 

מה חשוב לעשות לפני שבוחרים השכרה של יאכטה בדובאי?

כאמור, אנו ממליצים לערוך רשימה מסודרת של כל האטרקציות שאתם מתכננים להגיע אליהן במהלך הביקור שלכם ביעד. שכן, במהלך הביקור שלנו כאן, שמענו על לא מעט תיירים שלא תכננו את הטיול שלהם מראש והם גילו בסופו של דבר שהם פספסו דווקא את האטרקציות שקולעות לטעם שלהם. כדי לאפשר לכם להבין במה מדובר, החלטנו להציג בפניכם רשימת אטרקציות שנכתבה על ידי משפחה עם 3 ילדים שפגשנו במהלך הטיול שלנו במקום:

  • אתר סקי בקניון
  • ביקור באחד הקניונים
  • ביקור בבורג' חאליפה
  • טיול ג'יפים במדבר

כמובן שלאחר שהם פגשו אותנו הם הוסיפו לרשימה שלהם גם אפשרות של השכרת יאכטה.

 

תכינו את עצמכם לקראת ההפלגה

אם החלטתם שאתם רוצים ליהנות מהפלגה על יאכטה בדובאי, כדאי שתדעו שאין קוד לבוש בכל הנוגע להשכרה של יאכטה. כלומר, אתם צפויים להרגיש כמו אוליגרכים, אבל אין צורך שתתלבשו כמוהם. ההמלצה שלנו היא להכין מראש כובע רחב שוליים ובגדים קלים שמתאימים להפלגה. חשוב שיהיה לכם נוח ושתהיו מכוסים היטב מפני השמש החמה של דובאי. בנוסף לכך, חשוב שתתאמו את השכרת היאכטה ביום ביניים. כלומר, לא ביום הנחיתה שלכם ביעד ולא ביום העזיבה. שכן, אתם צריכים להקדיש זמן להפלגה וליהנות מכל רגע מבלי להיות בלחץ על הטיסה הקרבה.

 

לסיום

עד כאן המידע שאתם צריכים לדעת בנוגע להשכרה של יאכטה בדובאי שתאפשר לכם להרגיש כמו אוליגרכים. אנו רוצים לאחל לכם שתיהנו מכל רגע בהפלגה הייחודית. חוץ מזה, אנו ממליצים לכם לספר על כך לחברים שמתכננים להגיע אל היעד המדובר.

השכרת יאכטות בדובאי

 

אולי יעניין אותך גם

B&Bs
תיירות
צימרים לכל המשפחה בישראל

לחקור את ישראל עם כל המשפחה הוא הרפתקה מרגשת, ומציאת מקום האירוח המושלם הוא המפתח להבטחת חוויה בלתי נשכחת. צימרים, או צימרים, מציעים סביבה חמה

קרא עוד »
בנייני מגורים
תיירות
הולנד שאתם לא מכירים

קשה למצוא מישהו שטרם ביקר באמסטרדם, שהרי מדובר באחד היעדים האהובים ביותר על תיירים מרחבי העולם, במיוחד כאלה המגיעים ממדינות בהן צריכת קנאביס איננה חוקית.

קרא עוד »
חוף ים
תיירות
האי הכי יפה שאתם לא מכירים

אין כמו האיים הקסומים של תאילנד – חולות זהובים חמימים ונעימים, מי טורקיז צלולים בדיוק בטמפרטורה הנכונה בהם שוחים בנחת דגים צבעוניים מרהיבים ביופיים, עצי

קרא עוד »