זהו הלו"ז המושלם שכל אחד צריך לעשות כשהוא מגיע לרומא

ברומא יש כל כך הרבה מה לראות, לטעום, לקנות, כך שכדי באמת להפיק את המיטב מביקור בעיר, כדאי להכין לו"ז כללי עם נקודות עניין של המקומות אליהם תרצו להגיע. במאמר הבא הכנו עבורכם ל"וז מומלץ לשלושה ימי ביקור ברומא שמכסה חלק נכבד מהאטרקציות והאתרים החשובים, כשכמובן את הלו"ז אפשר לפרוס על פני כמה ימים שרוצים.

 

יום ראשון

 

קמפו די פיורי – Campo de' fiori

יש כל כך הרבה מה לעשות ברומא, ולכן נסקור כמה מהאתרים המומלצים ביותר שמתאימים לטיול של 3-4 ימים, כשכמובן בין לבין תשלבו עצירה במסעדות ובתי קפה. העצירה הראשונה תהיה בכיכר ההיסטורית של העיר – קמפו די פיורי. הכיכר הזו כיום משמשת כשוק מרכזי, כשבמאה ה- 16 היא הייתה מתחם הוצאה להורג ושרפו בה את התלמוד. כיום, תוכלו למצוא בשוק השוקק מגוון פירות וירקות, פרחים ומוצרים לתיירים, ומסביב לשוק יש המון מסעדות ובתי קפה.

 

פנתאון – Pantheon

הפנתאון הוא המקדש הרומאי שקיים יותר מ-2000 שנה ויש בו הרבה קברים, ובין היתר של מלכי איטליה והצייר רפאל. מבחינה ארכיטקטורית זהו מבנה מרהיב, ובראשו חלון עגול דרכו נכנס גשם או שמש.

 

מזרקת טרווי – Fontana di Trevi

זוהי כנראה המזרקה המפורסמת ביותר באיטליה, היא קיימת באופן מלא ושמור מהמאה ה-18 וזאת המזרקה אליה כולם זורקים מטבעות ומבקשים משאלות. המזרקה מלאה בעיטורים ופסלים יפייפיים, ויש מי שאוסף את המטבעות מתוך המזרקה כדי לממן מוצרי יסוד לנזקקים.

 

יום שני

 

פיאצה נאבונה – Piazza Navona

זוהי הכיכר המרכזית והתיירותית ביותר ברומא, ואם אתם שואלים את עצמכם מה עושים ברומא, אתם חייבים לעבור דרך האתר הזה. באתר יש מזרקות קסומות ושביל מלא במסעדות מצויינות לכל חיך.

 

שופינג ברחוב ויה דל קורסו

רומא נחשבת לאחת מבירות האופנה העולמיות, ולכן אי אפשר להגיע לעיר בלי לעשות קצת שופינג. ברחוב ויה דל קורסו תמצאו את כל המותגים הכי מוכרים, וברחוב הסמוך ויה קונדוטי תמצאו חנויות יוקרה ובוטיק.

 

יום שלישי

 

הקולוסאום – Colosseo

הקולסאום הוא אחד משבעת פלאי תבל, ואם אתם ברומא אין סיכויי שתרשו לעצמכם לפספס אותו. זהו אמפיתיאטרון מרשים מבפנים ומבחוץ, וזה המקום בו גלאדיאטורים היו נלחמים, בעוד ההמון הנלהב היה מריע והאריות היו שואגים. אל הקוליסאום צריך לקנות כרטיס כניסה שניתן לרכוש מחוץ למתחם.

 

הותיקן – Vatican

הותיקן הוא אתר מורשת עולמי, והוא מייצג את המדינה העצמאית הקטנה ביותר בעולם – המדינה של האפיפיור. בתוך המדינה יש מוזיאוני ותיקן מרהיבים ביופיים, אליהם צריך לרכוש כרטיס מראש, ועל אף ההמתנה הארוכה בתור, זה ביקור ששווה כל רגע בשל ההיסטוריה, הדת ויצירות האומנות המפורסמות שנמצאות במקום.

 

לסיכום

הלו"ז בכתבה הוא לו"ז אפשרי שכמובן לא מכסה את שלל האתרים והאטרקציות שיש לעיר להציע. כדי להעמיק את הטיול, תמיד תוכלו לקחת סיור מודרך, ולפרוש את הטיול על פני כמה ימים ולהוסיף נקודות עצירה ולחוות את כל מה שיש לעיר הנפלאה הזו להציע.

מה לעשות ברומא

אולי יעניין אותך גם

תרגול קסם
כללי
איך להתחיל לעסוק בקסמים?

ילדים ואנשים מבוגרים רבים רוצים לעסוק בקסמים ובקוסמות בצורה מקצועית או חובבנית. עיסוק בקסמים משפר את זריזות הידיים וחדות המחשבה, ותורם להגדלת הביטחון העצמי. אם

קרא עוד »
תואר קל יותר
כללי
האתר שיקל לכם על התואר

לפני 3 שנים סיימנו את לימודי התואר הראשון שלנו, לאחר שכל המכרים שלנו סברו שלא נצלח אותם. שכן, היינו ידועים כתלמידים חסרי קשב, שלא מסוגלים

קרא עוד »