כיצד מתבצע חימום מים בגז?

מחפשים מה היא הדרך הטובה ביותר לחימום המים בבית או במשרד? הגעתם למקום הנכון. מחממי מים בגז הם הטרנד החם בתחום, אשר מספק למיליוני ישראלים מים חמים לעת הצורך. אז איך כל זה קורה? ההסבר כבר מגיע.

 

היסודות של פעולת מחמם מים בגז

כפי שהשם מרמז, מחמם מים מסוג מיכל מחמם מים קרים ומאחסן את המים החמים עד להזדקקותם של גופי אינסטלציה ומכשירי חשמל שונים בבית. מחמם מים בגז פועל לפי חוק הפיזיקה המכונה הסעה – המגדיר כיצד חום עולה. במקרה של דוד מים, המים הקרים נכנסים למיכל דרך צינור אספקת מים קרים כדי לאלץ אספקה ​​קבועה של מים קרים לתוך המיכל.

המים הקרים הצפופים בתחתית המיכל מחוממים על ידי מבער גז הממוקם מתחת למיכל האטום. ככל שהמים מתחממים, הם עולים במיכל, שם הם נמשכים על ידי צינור הזרמת המים החמים כדי לספק מים חמים בכל מקום שיידרש. צינור הזרמת המים החמים קצר בהרבה מצינור הטבילה, מכיוון שמטרתו היא לשפך את המים החמים ביותר, שנמצאים ממש בחלק העליון של המיכל.

מחמם מים בגז

מבער גז לחימום המים

מבער הגז המחמם את המים נשלט על ידי מכלול ווסת גז המותקן בצד דוד המים, הכולל תרמוסטט המודד את טמפרטורת המים בתוך המיכל ומפעיל ומכבה את המבער לפי הצורך כדי לשמור על הסט. טמפרטורת המים. צינור פליטה עובר במרכז המיכל כדי לאפשר לגזי פליטה לזרום במעלה המיכל ולצאת מהבית דרך ארובה או צינור אוורור.

התעלה החלולה מצוידת במבכת מתכת ספירלית הלוכדת חום ומעבירה אותו למים שמסביב כדי למקסם את יעילות המכשיר. בחינה מדוקדקת של כל רכיב מדגימה את הפשטות הגאונית של דוד הגז המסורתי מסוג מיכל.

 

פעולת הגז

מכלול ווסת גז ומבער הגז הטבעי או הפרופאן המחממים את המים, מסופקים על ידי צינור בעל שסתום גז משלו המחובר לצינור גז העשוי מצינור שחור פלדה או צינור נחושת. חשוב לדעת היכן נמצא שסתום סגירת גז זה, כדי שתוכל לכבות את הגז במקרי חירום או לבצע תיקונים. קו הגז ניזון לווסת גז הכולל תרמוסטט למחמם המים.

שסתום זה גם מספק גז דרך צינור משני קטן לנורת הטייס, המשמשת להדלקת המבער כאשר שסתום הווסת והתרמוסטט דורשים זאת. מווסת הגז זורם גז למכלול מבער הגז, אליו ניתן לגשת דרך לוח מתכת בתחתית המעטפת החיצונית של דוד המים. מכלול זה כולל את אור הפיילוט ומבער הגז עצמו. אור הפיילוט והתאמת המבער הם המפתח לפעולה נכונה וחסכונית באנרגיה של דוד המים.

 

לסיכום

הבחירה בלחמם את המים בבית או בדירה שלכם באמצעות מחמם מים בגז. היא בחירה חכמה שהולכת לעזור לכם לחסוך כסף בכל חודש. עם מנגנוני הגז המתקדמים כיום, גם את יכולים ליהנות מאספקת מים חמים בלחיצת כפתור.

מחמם מים בגז

"מחמם המים של וולקנו מבית חימומית" פתרונות חימום לבית

מחמם מים בגז

אולי יעניין אותך גם

תרגול קסם
כללי
איך להתחיל לעסוק בקסמים?

ילדים ואנשים מבוגרים רבים רוצים לעסוק בקסמים ובקוסמות בצורה מקצועית או חובבנית. עיסוק בקסמים משפר את זריזות הידיים וחדות המחשבה, ותורם להגדלת הביטחון העצמי. אם

קרא עוד »
תואר קל יותר
כללי
האתר שיקל לכם על התואר

לפני 3 שנים סיימנו את לימודי התואר הראשון שלנו, לאחר שכל המכרים שלנו סברו שלא נצלח אותם. שכן, היינו ידועים כתלמידים חסרי קשב, שלא מסוגלים

קרא עוד »