כל המידע על הסכם ממון

כאשר בני זוג מתגרשים, הם עשויים לערוך הסכם ממון לקבוע כיצד יש לחלק נכסים כמו כסף ורכוש. אם שני הצדדים מסכימים, בדרך כלל ניתן להימנע מבית משפט. עם זאת, אם לא ניתן יהיה להסכם, אז בדרך כלל בני הזוג ייאלצו להשתתף בפגישת גישור ואולי להופיע בבית המשפט.

המצב הכלכלי והאישי של כולם שונה זה מזה, ולכן חשוב לפנות לייעוץ משפטי כדי להבטיח שכללת הכל בהסכם שלך ושהוא מחייב כחוק כדי ששני הצדדים יהיו מוגנים.

 

איזה דברים לכלול בהסכם ממון?

הבנת אילו נכסים יש לך ואיך אתה מתכוון לחלק אותם עשויה להיראות כמשימה מפחידה, אך ארבע הקטגוריות הללו הן הדברים העיקריים שעליך לחשוב עליהם לכלול בהסכם הכספי שלך: תכונה, כסף, מניות וחיסכון, חוב ופנסיה, ילדים ו / או אחזקת בני זוג.

אם יש לכם ילדים, אזי סדר העדיפויות בצרכים שלהם במסגרת הסכם הממון ורמת תשלומי התחזוקה שהם מקבלים תהיה תלויה בגורמים שונים. כל סיטואציה שונה, ולכן חשוב לחשוב על הנכסים שהבאתם לנישואין ואיך חייכם יהיו לאחר סיום הנישואין.

 

מגיעים להסכמה

באופן כללי, אם הנישואין שלך מסתיימים היטב ויש לך קשר טוב עם בן/בת הזוג לשעבר וכספיך אינם מורכבים במיוחד, אז אתה יכול לבחור להבין כיצד הנכסים שלך יחולקו בעצמך וליצור הסכם משלך. יהיה עליכם להשתמש בבקשת עורך דין בכדי להפוך את ההסכם למחייב מבחינה משפטית, אך בדרך כלל ההסכמה מחוץ לבית המשפט תהיה מהירה יותר וחסכונית יותר.

 

חשוב לתעדף ילדים בכל הסכם הממון שלך

כל עוד הליכי הגירושין שלך החלו, עורך הדין שלך ינתח צו הסכמה, אותו יש להציג בבית המשפט יחד עם בקשה לצו כספי. לשם כך עליכם ובן זוגכם לשעבר לחתום על הטפסים ולשלם סכום של 50 פאונד לבית המשפט. אם זה יאושר על ידי השופט, הסכם הממון יהפוך לחייב מבחינה משפטית.

 

מה קורה אם אינך יכול להסכים?

אם אינך מצליח להגיע להסכמה, יתכן שתצטרך לפנות לבית המשפט לקבלת צו בית משפט פיננסי, ושופט יחליט כיצד יחולקו נכסיך.

אם יש צורך לערב את בית המשפט, ייתכן שיהיה עליך לספק ראיות שהשתתפת בישיבה כדי לקבוע אם גישור הוא דרך הולמת לנסות ולפתור בעיות. בתי המשפט תמיד יעדיפו גישור או שיטות אלטרנטיביות אחרות כדי לפתור סוגיות אלה מכיוון שהם יכולים לחסוך זמן וכסף רב.

אם אתה צריך להשתתף בבית משפט זה יתקיים על פני מקסימום שלוש דיונים בבית המשפט. השימוע הראשון המכונה 'מינוי כיוונים ראשונים' הוא שימוע ראשוני של בית המשפט להכריע באיזו ראיות יש לקרוא.

השימוע הבא, המכונה 'שמיעת פתרון סכסוכים פיננסיים', הוא בדרך כלל מקום בו תוצג עמדתך הן ושל בן זוגך לשעבר בפני השופט. לאחר מכן יקבע השופט כיצד לדעתו התיק אמור להסתיים, וניתן להסכים להסדר בשלב זה.

אם זה לא יקרה, 'השימוע הסופי' יתקיים בו בית המשפט יקבל החלטה כיצד יחולקו נכסי הזוגיות שלך ואיך כל תשלומי האחזקה יעבדו.

אם אתה זקוק לעזרה בקבלת הסכם ממון או שאתה מחפש עזרה בגישור, היכנס לאתר https://www.yml-law.co.il  וצוות עו"ד מומחים יעמוד לצידך ויכול לעזור לך להגיע להסכמה במינימום מהומה.

ריב בין צדדים
ריב בין צדדים

אולי יעניין אותך גם

תיק פלילי נסגר
עריכת דין
איך מתבצע סגירת תיק פלילי?

כל חקירה שמתקיימת כנגד חשוד מצריכה פתיחה של תיק פלילי. מדובר בעובדה שידועה לרבים מכם, אך מעטים יודעים איך מתבצעת הסגירה של התיק בסופו של

קרא עוד »
כך תתמודדו עם תאונת עבודה
עריכת דין
כך תתמודדו עם תאונת עבודה

תאונות עבודה הן אירוע קשה שעלול לקרות לכל אחד, ללא קשר לתחום העיסוק של העובד. תאונות עבודה יכולות להיגרם מגורמים שונים, כגון תנאי עבודה מסוכנים,

קרא עוד »
הליכים משפטיים
עריכת דין
מתי נצטרך לתרגם תואר?

במציאות החדשה והגלובלית בה אנו חיים, אנשים מחפשים לעתים קרובות הזדמנויות לימוד בחו"ל או מחפשים הזדמנויות קריירה במדינות שונות. כאשר מנווטים בנתיבים לימודיים או מקצועיים,

קרא עוד »