כמה אנשים יכולים להיות במופע קוסמות?

מופע קוסמות כולל בתוכו רגעים בלתי נשכחים. רבות הפעמים בהם נותרנו, כילדים וכמבוגרים, פעורי פה נוכח הקסמים והטריקים שהתגלו לפנינו. מופעי קוסמות משתנים בהתאם לגילו של הקהל, לאופי הקהל ולבקשת בעלי האירוע. ישנן מספר שאלות שעולות כאשר ניגשים לסגור מופע קוסמות לאירוע. במאמר זה ננסה לענות עליהן. 

 

מופע קוסמות

אם ילדיכם עומד לחגוג יום הולדת, אין בחירה קלאסית ומרגשת יותר מהזמנת קוסם על מנת לשמח, לרגש ולהפתיע אותו ואת כל הנוכחים באירוע. מופע קוסמות נחשב לאחת האטרקציות המצליחות עבור אירועים לילדים, ועל אף דור המסכים והטכנולוגיה, מופע מרהיב של קוסם מנוסה ישאיר את הילדים (וגם את המבוגרים) פעורי פה. על מנת למצוא קוסם שכזה, תוכלו לחפש באתר יאגו.

 

מה יכלול מופע קוסמות

מופע קוסמות כולל קודם כל את הצגת הקוסם, ומעט שיח עם הקהל לצורך שבירת הקרח. כל מופעי הקוסמות מתובלים בלא מעט הומור וקלילות כדי לחבר את הצופים, במיוחד הצעירים שבהם, לקטעי המופע. הקוסם יתחיל בדרך כלל בקסמים המתבססים על זריזות ידיים, כמו שליפת מטפחות אינסופיות מחלל הפה, מטבעות מאחורי האוזן, וגם טריקים פחות קלאסיים. תרגילים אלו מוגדרים כחימום בדרך כלל. לאחר מכן הקסמים המורכבים יותר כמו העלמת חפצים ואפילו ניסור מתנדבים (בהסכמה כמובן), ולבסוף הקטע המדהים ביותר שינעל את המופע וישאיר את הקהל המום ונרגש.

 

מופע קוסמות לבר המצווה

עולם האטרקציות לבר המצווה מוצף בשנים האחרונות באפשרויות רבות העומדות בפני המשפחה הנרגשת, אך קוסם מקצועי בתור תוכנית אומנותית עשוי להיות אירוע שייזכר לשנים רבות. הקוסם יידע לרתק את הקהל, קטן כגדול, באמצעות הכריזמה שלו והקסמים שבאמתחתו. מופע קסמים לבר המצווה יכלול קסמים מורכבים יותר מאלה השמורים לימי ההולדת של הילדים הצעירים יותר, והקוסם בדרך כלל ישים את חתן המצווה במרכז המופע, ייעזר בו וידגים עליו חלק מהקסמים, מה שיהפוך לחוויה בלתי נשכחת.

 

כמות הקהל למופע קוסמות

באופן כללי, הקוסם יודע להתאים את עצמו לכמויות קהל שונות, תלוי בצרכי האירוע. לעיתים קרובות, הקוסם מחזיק בשלל מופעים בהתאם לאירוע, מיום הולדת 4 ועד יום הולדת 40. חשוב לעדכן את הקוסם על כמות המשתתפים הצפויה על מנת שייערך בצורה המיטבית. חשוב לזכור שהקוסם זקוק לשיתוף הפעולה של הקהל, גם אם מדובר בקהל אינטימי של עשרות בודדות וגם לקהל באירועי בר מצווה של מאות אנשים.

 

מופעי קסמים נוספים

חגיגת קוסמות אינה שמורה רק לגיל המבוגר. ישנם קוסמים למבוגרים המוכרים יותר בשם אמני חושים או מנטליסטים, שמציעים את החוויה שמשאירה אתכם פעורי פה עם התאמות כאלה ואחרות, הכוללות קטעי טלפתיה, ניחוש פרטים מעברכם, קריאת מחשבות וחיזוי עתידות.

לסיכום, מופע קוסמות יתאים כמעט לכל תרחיש ויבטיח לכם חוויה של צחוק, הנאה וגם חומר למחשבה. חשוב לבחור בקוסמים מנוסים ומומלצים על מנת להבטיח את הצלחת האירוע. למציאת אטרקציות לאירועים כולל מופע קוסמות, תוכלו תמיד לבקר באתר יאגו ולמצוא את מבוקשכם.

קוסם מבצע טריקים

אולי יעניין אותך גם

עוגת יום הולדת
אירועים
אטרקציה לאירוע יום ההולדת?

יום הולדת לילדכם יכול להיות מכל מיני בחינות דבר מאתגר ולכן, כדאי מאוד כחודש לפני האירוע לקרא כמה שיותר מאמרים בנושא וללמוד מהן האפשרויות, כמה

קרא עוד »