לא רק ספורט: מה זה צמיד טניס?

אם אתן מחפשות תכשיט נצחי אשר יתאים לכל אירוע ורוצות לעשות קנייה יוקרתית וחכמה שתישאר עבורכן לאורך זמן, ברור שצמיד הטניס הוא התשובה הנכונה עבורכן. למעשה, מדובר בצמיד מיוחד ובעל מראה יוקרתי ומנצנץ שניתן לבחור אם לשים לאירועים מיוחדים כדי לשדרג את הלוק או לחלופין, לענוד אותו כל יום ולשפר את המראה שלכן ללא מאמץ וללא צורך להוריד את הצמיד מהיד אפילו לזמן מועט. אנחנו כאן כדי לספר לכן למה רכישת צמיד טניס זה הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות עבור עצמכן בתקופה הקרובה.

 

מה זה צמיד טניס?

צמיד טניס מוסיף כל כך הרבה סטייל ובדיוק את הכמות הנכונה של נצנוץ לכל פריט לבוש אותו אתן לובשות – בין אם מדובר ללבוש למשרד, לאירוע או אפילו לאסוף את הילדים מבתי הספר והגנים. אנחנו ממליצות לכן לשלב את צמיד הטניס שלכן עם ג'ינס ושמלות ערב כאחד.

אם אתן לא בטוחות מה זה צמיד טניס – מדובר בצמיד בעל שיבוצי יהלומים לאורך כל השרשרת עליה הוא נמצא. למעשה, מדובר בשורה של אבנים אשר מונחות ברצף, זו לצד זו, בין אם מדובר ביהלומים, זרקונים או קריסטלים. באמצעות כך, מייצרים ניצוץ מדהים מהמתכות היקרות והטובות ביותר.

 

ממה הצמיד מורכב?

צמידי הטניס עשויים בדרך כלל מזהב לבן או צהוב בגובה 14 או 18 קראט. עם זאת, ניתן למצוא אותם גם במתכות כגון פלטינה. האבנים אשר משובצים על הצמיד הם בדרך כלל יהלומים עגולים או בחיתוך מרובע, אך מנגד הצמידים עשויים לכלול גם אבני חן אחרות כגון ספיר, אבני אמרלד ואזמרגד. היהלומים משובצים בדרך כלל בתצורה  של ארבעה שיניים, המאפשרת השתקפות אור מקסימלית.

צמידי טניס זמינים במגוון סגנונות, גדלים וטווחי מחירים. בהתאם לאיכות החומרים בהם נעשה שימוש ומספר היהלומים, המחירים יכולים לנוע בין אלפי שקלים בודדים לעשרות אלפי שקלים.

 

מה צריך לקחת בחשבון כשבוחרים צמיד טניס?

כאשר קונים צמיד טניס, חשוב לקחת בחשבון את איכות האבנים והמתכת בהם משתמשים כדי לייצר את התכשיט. אנחנו ממליצים לשים לב שכדאי שהיהלומים יהיו כמה שיותר חסרי צבע, כלומר בין האותיות D ולכל היותר G ובסולם הצבעים של היהלום. אחרת, יהיה להם גוון צהבהב ולא מושך. יתרה מכך, רצוי לשים לב שהמתכת עליה אתם משבצים את היהלומים תהיה איכותית ונקייה משריטות, שקעים וכתמים.

 

מתי לקנות צמיד טניס?

אנחנו ממליצות לכן לא להתקמצן על עצמכן, או גברים – לא להתקמצן על הנשים שלכם, ולקנות את הצמיד בכל אירוע שאתם חפצים בו, גם אם זה להבעת הערכה והכרה או אם מדובר באירוע מיוחד כמו יום הולדת או יום נישואין. מדובר בפריט שייענד לאורך זמן.

 

לסיכום

אין ספק שרכישת צמיד טניס זו אחת הרכישות החכמות ביותר שאתן יכולות לעשות עבורכן ועבור המלתחה שלכן. בהצלחה!

צמיד

 

אולי יעניין אותך גם

תכשיט
תכשיטים
איך בוחרים שרשרת?

מעוניינים לקנות שרשרת לבן או לבת הזוג? הכנסו לחנות התכשיטים חביב וגלו את הקולקציה המיוחדת שלנו במחירים משתלמים במיוחד. חביב תכשיטים מייצרים בעבודת יד תכשיטי

קרא עוד »
תמונה של מחוגים
תכשיטים
איך לבחור שעון

החלטת שאתה רוצה לקנות לאשתך שעון? את רוצה אולי לפנק את בעלך לכבוד יום ההולדת החמישים שלו עם שעון יד מפואר? אם כך, ברור מדוע

קרא עוד »