מאיפה כדאי להזמין רהיטים מהאינטרנט או מחנות פיזית? השוואה אובייקטיבית

ספת שזלונג או ספה רגילה? שטיח באריגה רגילה או אריגה שטוחה? קונסולת כניסה לבית או מדפים ומספר ווי תלייה? כאשר זה מגיע לעיצוב הבית, יש

כל כך הרבה החלטות קטנות וגדולות שיש לקבל.

המדריך הבא יסייע לכם להכריע לפחות אחת מהן ויסקור את היתרונות והחסרונות של חנויות רשת בהשוואה לחנויות רגילות, כך שלפחות באספקט אחד

תוכלו לבחור את הבחירה הטובה ביותר עבורכם ולחסוך מעצמכם התחבטויות מיותרות.

 

היתרונות ברכישה בחנות פיזית:

  1. לא קונים חתול בשק – אין כמו לשוטט בחנות לראות דוגמאות שונות למגוון רחב של פריטים בעיניים, למשש את הסחורה עצמה ולקבל החלטה מושכלת אם פריט כזה או אחר אכן יענה על הצרכים שלנו, כי על אף שנהוג לומר כי תמונה שווה אלף מילים, בשורה התחתונה אין טוב ממראה עיניים.
  2. נזכרים בדברים נוספים שצריך – שוטטות בחנות פיזית היא חוויה מהנה בפני עצמה, אך נוסף לכך יש לשיטוט ממד פרקטי, שכן לא פעם אנו נזכרים במהלך הדרך בדברים נוספים שחסרים לנו ויכולים לשמש אותנו.
  3. יש כתובת ברורה לחזור אליה – אם התגלה חלילה שהמוצר שרכשנו תקול, אין צורך להסתבך עם כתובות אימייל ומילוי טפסים שכן יש כתובת ברורה אליה ניתן לגשת פיזית ולקבל תמיכה במקום.

 

החסרונות העיקריים בעת רכישה בחנות פיזית:

  1. מחירים יקרים יותר – חנויות פיזיות צריכות לשקלל לתוך המחיר של המוצר הוצאות רבות. הוצאות על השכירות של החנות, ארנונה עבור העירייה, הוצאות מים וחשמל וכמובן, תשלום שכר לעובדים. כל ההוצאות האלו גורמות לרהיטים ופריטי נוי בחנויות פיזיות להיות יקרים יותר.
  2. לעיתים קונים דברים שלא צריכים סתם – השוטטות המהנה לעיתים גורמת לנו להיזכר בפריטים שאנו זקוקים להם, אך מצד שני לעיתים אנו מתפתים לדברים שאין לנו כל צורך בהם.
  3. הצורך בנסיעות והסתובבויות מעייפות – נסיעה בפקקים, חנייה ושיטוט במרחבים אינסופיים בשמש החמה של ישראל עשויים לעייף גם את האנשים החרוצים ביותר ולגרום לעיצוב הבית להתפרש על פני תקופה ארוכה.
  4.  פחות מבחר – לכל חנות יש שטח מוגבל להציג את הרהיטים שלה, ומלאי מוגבל לאחסן את הסחורה, ועל כן, באופן טבעי, אפשרויות הבחירה שעומדות בפנינו בחנויות פיזיות הן קטנות יותר.

 

היתרונות הבולטים ברכישה בחנות מקוונת:

  1. מחירים אטרקטיביים – כיוון שלחנויות אינטרנטיות יש הוצאות מעוטות הן יכולות להציע לקהל הלקוחות מחירים אטרקטיביים יותר בהשוואה לחנויות פיזיות.
  2. יותר מבחר – חנויות אינטרנטיות מחזיקות מחסנים גדולים וספקים מרובים ועל כן הן מצעיות מבחר גדול יותר של סחורה.
  3. הזמנה נוחה וקלה – אין דבר מהנה יותר מרכישה של מגוון פריטים יפים ומעוצבים לבית, תוך כדי ישיבה על הספה הנוחה בסלון הביתי בטרינינג, עם מזגן ומשקה כיפי ביד.

 

חסרונות ברכישה בחנות מקוונת:

  1. קנייה מצומצמת ועניינית יותר – כאשר רוכשים ברשת, לא תמיד נזכר בכל הדברים הדרושים לנו, דבר אשר יצריך הזמנות חוזרות ויקשה על ריכוז הרכישה להזמנה אחת יחידה.
  2. הזמנות לא מתאימות – כיוון שלמעשה רכישה ברשת היא קניית חתול בשק, לעיתים נבצע רכישות לא מתאימות. מסיבה זאת חשוב לרכוש בחנויות רשת מסודרות כדוגמת הבית של עידה, שכן בעת קנייה בחנויות שכאלה יש כתובת לחזור אליה ויש מדיניות החלפה והחזרה.

אז עכשיו שיש לכם הבנה מעמיקה על החסרונות והיתרונות של חנויות מקוונות לעומת חנויות פיזיות, ערכו רשימה והחלו במלאכה של עיצוב ביתכם.

 

פינת אוכל

אולי יעניין אותך גם