מדבקות שם לגינת ירק – איך זה עוזר?

אם יש לכם גינת ירק אנחנו בטח לא צריכים לכם למה אתם צריכים מדבקות שם. אתם בוודאי נתקלם בסיטואציה שאין לכם מושג מה שתלתם איפה וכמה צריך להשקות. אז בטח אתם כאן כי אתם עומדים להקים גינת ירק משלכם. אז בשביל לחסוך לכם את הטעויות של ההתחלה (שתאמינו לנו חווינו על בשרינו) מוזמנים להמשיך לקרוא! 

 

מדבקות לגינת הירק שלכם:

בגינת הירק אתם בוודאי מתכננים לשתול כמה סוגים של ירקות או צמחים, הבעיה היא שכאשר שותלים את הצמחים הירקות או הזרעים אנחנו לא זוכרים מה שמנו איפה ומה תנאי ההשקיה האידיאלים לכל דבר ששתלנו. לזה בדיוק נועדו מדבקות שם לגינות ירק: שם תוכלו לציין את שם הירק או הצמח ששתלתם, מהם תנאי ההשקיה שלו, ואפילו מה התאריך שבו שתלתם אותו בכך ליצור לכם מעקב מדויק ולהגדיל את אחוזי ההצלחה שלהם.

 

להפסיק לנחש זה הצעד הראשון

ברגע שאנחנו לוקחים את גינת הירק שלנו ברצינות היא תחזיר לנו אהבה ורצינות באותה המידה. זאת עובדה, לא אנחנו המצאנו! אם כך אז חשוב מאוד לכתוב את הדברים שכתבנו מעלה: סוג, תנאיי השקיה ותאריך שתילה ולהיות במעקב שוטף ובבקרה על מצב הגינה.

 

האם יש מדבקות מיוחדות לגינות ירק?

התשובה היא: בוודאי שכן! מדבקות לגינה צריכות להיות בעלות דבק חזק במיוחד, ולהיות יחסית עבות כדי לעמוד בתנאיי הטמפרטורה בחוץ: חום קיצוני או גשם זלעפות. כמובן שאפשר לחדש מידי פעם את המדבקות ולתת להן חיזוק חיצוני אבל הן יכולות להחזיק כמה חודשים טובים תסמכו עליהן.

 

מדבקות – גם בשביל הכיף

יוזמה מקסימה ששמענו וראינו לקוחות שלנו עושים עם מדבקות היא קנייה של מדבקות כיפיות עם צורות מגניבות, נצנצים וכו' והם קישטו בעזרתן את הגינה וכלי העבודה הקטנטנים שלהם. זה ממש גרם להם להרגיש חלק ולאהוב את ההתעסקות בגינה ובסופו של דבר זאת המטרה שלה: איחוד משפחתי ויוזמה מבורכת ומשותפת. אנחנו אהבנו!

 

צעד אחד קדימה? אנחנו בעניין

אנחנו מאוד אוהבים לקחת את הדברים ברצינות. להכין קלסר כיפי ובו מתויקים כל מסמכי גינת הירק שלכם נשמע לנו כיפי ברמות. מתי הגזר הראשון היה בשל ומתי ניצנים של פרח הציצו מהשתיל. כל הדברים האלה מרגשים מאוד ברגע שאתה גידלת ובראת אותם. ועוד יותר מקסים לסמן ביחד כולם ולהרגיש ש"הנוסחה בידכם".

 

האם כדאי להזמין מדבקות מהאינטרנט?

אומנם אנחנו לוקחים את כל נושא המדבקות בצורה מאוד רצינית, אבל אין סיבה שאתם תעשו זאת! אנחנו כבר דואגים ואחראיים על הכל בשבילכם, מה שנותר לכם הוא רק להנות ולמצוא להן את כל השימושים שתמיד רציתם. אז כן אלו בסה"כ מדבקות: אפשר להזמין מהאינטרנט בטח אם רשומים בו כל הפרטים כולל גודל וצבע. שמחים שקראתם ומקווים שנהנתם לפחות כמונו!

ירקות

אולי יעניין אותך גם