מה יותר בריא – תרופות עם מרשם או תרופות ללא מרשם?

עולמות הרפואה הקונבנציונלית והטבעית מציעים לנו מגוון עצום של תרופות ותכשירים, עד לרמה שאנו יכולים למצוא את עצמנו מעט מבולבלים. אחת השאלות הנפוצות ביותר בעניין זה, היא כמובן מה יותר בריא – תרופות עם מרשם או תרופות ללא מרשם? התשובה על כך היא מעט מורכבת, ולשם כך נכתב המאמר הבא שישפוך אור על הנושא, קריאה מהנה!

 

היכן מועילות לנו התרופות הטבעיות?

תרופות טבעיות רבות ניתנות ללא מרשם רופא, והדבר מאפשר לנו גמישות רבה בכל הנוגע לתחזוקת הגוף שלנו. החל מתוספי מזון וכלה במוצרים כמו ויאגרה ללא מרשם, השוק מציע לנו אינספור מוצרים שחלקם מיוצרים ברמת גימור גבוהה מאוד. למרות שתרופות ללא מרשם מהוות פרצה מסוימת הניתנת לניצול, באפשרותנו לבחון את תקני הייצור והאישורים של המוצר כדי לשמור על עצמנו.

 

מה יותר בריא – תרופות עם מרשם או תרופות ללא מרשם?

זוהי שאלת מיליון הדולר, ואולי תופתעו לגלות שהתשובה נמצאת למעשה בגוף השאלה. אם נחשוב על כך בצורה הגיונית, תרופות עם מרשם רופא דורשות השגחה מסוימת, וזוהי הסיבה שרק רופא יכול לרשום לנו אותן. אותו רופא בודק את התיק הרפואי שלנו, ועושה עבורנו ניהול סיכונים כדי לוודא שאנחנו יכולים להתמודד עם תופעות הלוואי של התרופה…והרי שאין תרופת מרשם שהיא ללא תופעות כאלה!

לעומתן, תרופות ללא מרשם גם הן כוללות תופעות לוואי במקרים רבים, אך תופעות אלה הן הרבה פחות חמורות מתופעות הלוואי של התרופות עם המרשם.

 

ומה לגבי תרופות טבעיות?

תרופות טבעיות הן ה"פנינים" של עולם הרפואה, מכיוון שהן טומנות בחובן את הסיכון הנמוך ביותר עבורנו. תרופות אלה מיוצרות מחומרים טבעיים, מיצויי צמחים וכדומה, ולכן הן הכי בטוחות עבורנו מכל הבחינות. אנו לא אומרים לכם ליטול תרופות טבעיות בעיניים עצומות, שהרי גם חומרים טבעיים מסוימים יכולים לגרום צרות לחלקנו.

אבל אנו בהחלט אומרים שעבור רובה המכריע של האוכלוסייה – תרופות טבעיות הן הדבר הכי טוב שאנו יכולים לעשות עבור עצמנו.

 

השפעת תרופות טבעיות

אנשים רבים הנוטלים תרופות טבעיות בפעם הראשונה, מופתעים לגלות שההשפעה היא שונה מאשר תרופות מרשם. חשוב להבין שתרופות טבעיות משפיעות עלינו בצורה איטית יותר, ממש כמו האפקט הרפואי של תזונה נכונה. תרופות מרשם לעתים פועלות כמו "קסם", אך טומנות בחובן מגוון תופעות לוואי שיכולות להיות ממש לא נעימות בטווח הרחוק והקרוב.

הרפואה הקונבנציונלית מצילה אותנו במקרים רבים, ועדיין במידה ויש לנו חלופות לתרופות מרשם – אנו ממליצים לתת להן צ'אנס!

 

לסיכומו של עניין

עולמות הרפואה הטבעית והמערבית הם חופפים ואמורים להשלים זה את זה. בעוד אנשים רבים ממהרים לפנות לתרופות מרשם וניתוחים, אנו מציעים לנסות את האמצעים הבריאים יותר תחילה, כדי לשמור על גופנו לאורך זמן.

מה יותר בריא – תרופות עם מרשם או תרופות ללא מרשם?

אולי יעניין אותך גם

ליהנות ממין טוב יותר
למבוגרים
סיאליס – זמן השפעה ויתרונות

סיאליס מהווה את אחת התרופות לטיפול בבעיות בתחום המיני והחזקת הזקפה בקרב גברים. בדומה לויאגרה או לויטרה, גם בסיאליס קיימים חומרים פעילים שמסייעים להרחבת כלי

קרא עוד »