5 סוגי מנעולים שניתן לפרוץ ע"י מנעולן

כבר מאות שנים שבני האדם נוהגים להשתמש במנעולים לאבטח את רכושם, אך עם התפתחות הטכנולוגיה והחידושים נוצרו עשרות סוגי מנעולים שונים ולמטרות שונות. מנעולן, שהתפקיד שלו הוא בין היתר פורץ מנעולים ודלתות לא יכול להתמודד עם כל סוג מנעול. אם גם אתם נקלעתם לסיטואציה שמצריכה מנעולן ולא יודעים אם מנעולן יכול להתמודד עם סוג המנעול שלכם, הישארו איתנו. במאמר זה נרחיב על מספר סוגי מנעולים שניתן לפרוץ ע"י מנעולן.

 

מתי צריך להזמין מנעולן?

תפקיד המנעולן הוא לתת שירות בכל הקשור לתחום המנעולנות. לדוגמא:

  • המפתח מתקשה להיכנס לחור המנעול – אם המפתח למנעול שלכם מתקשה להיכנס למנעול ואתם מתקשים לפתוח את הדלת בכל פעם מחדש, אל תהססו להזמין מנעולן. לעיתים בעיה זו תיפטר בטיפול קטן בצילינדר באמצעות שימון, אך לעיתים בעיה זו תצריך החלפת הצילינדר כולו.
  • המפתח אבד ואין ביכולתם לפתוח את הדלת – אם המפתח למנעול שלכם אבד ואין לכם מפתח רזרבי לפתיחת הדלת, אין מנוס מלהזמין מנעולן פורץ מנעולים ודלתות. במקרה זה יצטרך המנעולן לפרוץ את הדלת על ידי שבירת מנגנון הנעילה ומיד לאחר מכן להתקין צילינדר חדש עם מפתחות חדשים.
  • פריצה לבית או למשרד – מיותר לציין, לאחר פריצה לבית או לעסק שלכם יש להזמין מנעולן על מנת להחליף את כל המנעולים של המבנה. קיים חשש שהפורץ גנב מפתחות ויחזור שנית.

 

אילו סוגי מנעולים מנעולן יכול לפרוץ?

  1. מנעול צילינדר – מנעול צילינדר הוא המנעול המוכר ביותר בשוק. מנעול זה בנוי על עיקרון גליל המסתובב בעזרת מפתח המתאים לו. קיימים סוגים שונים של מנעולי צילינדר וסוגים שונים של מפתחות (שטוח, משונן וכו') אך כולם פועלים על אותו העיקרון ומנעולן פורץ מנעולים ודלתות מקצועי יוכל להתמודד עם כל סוגיו.
  2. מנעול לשונית – מנעול לשונית מוכר בעיקר בדלתות מתכת, אך מורכב גם על דלתות עץ ולעיתים אף על דלתות זכוכית. המנעול מורכב על צידה הפנימי של הדלת ועל צידה החיצוני מופיע עיגול קטן להכנסתו של המפתח. היתרון המשמעותי של מנעול הלשונית הינו האפשרות להוסיף אותו כמעט לכל דלת קיימת ובקלות יחסית.
  3. מנעול עליון – מנעול עליון, נקרא גם מנעול פאבלוק, הינו מנעול המוכר לנו מדלתות דירות. מנעול פאבלוק מותקן בגובה העניים של פותח הדלת ומשמש ברוב המקרים כמנעול נוסף לדלת ולא כמנעולו היחיד.

ולסיכום, בכל תקלה או צורך בשירות הקשור לתחום המנעולנות, מנעולן הוא הכתובת. מנעולן מקצועי יוכל להתמודד כמעט עם כל מנעול שייתקל בו וזו למרות ששוק המנעולים מונה עשרות סוגים. חשוב לציין, לפני הזמנת מנעולן לביתכם יש לבצע בדיקה יסודית וטובה על בעל המקצוע על מנת להימנע מתקלה בעת עבודתו ולאחריה.

לעוד פרטים היכנסו: www.vitali-locks.co.il.

 

מפתח ומנעול

אולי יעניין אותך גם

בעלי מקצוע
חשמלאות – מהי הארקת שיטה?

הארקת שיטה היא מושג מפתח בתחום החשמלאות. מדובר במקרה פרטי של הארקה, המתייחס להארקה של השיטה (בחשמלאית מדוברת שיטה היא מקור מתח). במאמר הבא נסביר

קרא עוד »
בעלי מקצוע
עבודתו של אמן החושים

אמן חושים הוא אטרקציה עולה בשנים האחרונות. המסתורין, הייחודיות והאווירה הטובה שהמופע מביא עמו גורמת ליותר ויותר אנשים להזמין מופע אמן חושים לאירועים מסוגים רבים

קרא עוד »
זרם חלש בדוד ראשית
בעלי מקצוע
פתרונות לזרם חלש בדוד

זרם חלש במקלחת היא בעיה מוכרת וכאובה בקרב אנשים רבים, שתכננו על מקלחת מפנקת וקיבלו זרם חלש ולא מספק. מהם הגורמים כך שיצא זרם חלש

קרא עוד »