עבודתו של אמן החושים

אמן חושים הוא אטרקציה עולה בשנים האחרונות. המסתורין, הייחודיות והאווירה הטובה שהמופע מביא עמו גורמת ליותר ויותר אנשים להזמין מופע אמן חושים לאירועים מסוגים רבים – החל מאירועים פרטיים ועד לאירועים עסקיים. יחד עם זאת, לא כולם מודעים לעבודתו של אמן החושים, ולייחודיות המופע. כדי לענות על כל השאלות, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל מה שחשוב לדעת על עבודתו של אמן החושים.

 

אמן החושים – מקצוע קסום

אמן החושים הוא מקצוע אפוף במסתורין וקסם. היכולת של אדם מן השגרה לדעת סודות כמוסים ולשלוט במחשבות מביא עמו סקרנות רבה מצד המשתתפים במופע – אפילו אם הם מארגני האירוע. מיהו אמן החושים ומהי עבודתו? כל התשובות במאמר.

 

ההגדרה למקצוע אמן החושים

אמן חושים, או אמן טלפתיה, הוא אדם המבצע קסמים הקשורים בקריאת מחשבות והשפעה עליהן. אמנם קיימים מספר מקצועות בתחום, דוגמת קוסמים, אך ההבדל בין השניים עצום, בעוד אמן החושים משתמש בטכניקות שונות המיועדות לכך, כאשר חלקן קשורות לעולם הפסיכולוגיה והבנת המחשבה וחלקן לעולם זריזות הידיים והמיומנויות הנסתרות.
החל מקריאת מחשבות, העברת מסרים או אף עיסוק בחפצים- אמן החושים, בעזרת המחשבה ותקשורת טלפתית, יודע לגרום לכל אדם לפקפק בכל מה שחשבתם שידעתם על המוח האנושי עד כה.

 

מה כולל מופע של אמן חושים

מופע אמן חושים הוא הוא אטרקציה קסומה, מיוחדת ויחידה. המופע הוא מופע מגוון, המתאים לקהלי יעד רבים – אירועים פרטיים דוגמת ימי הולדת, מסיבת רווקות ורבים כמותם, ואף אירועים עסקיים ואירועי חברה, כאשר המופע כולו מותאם ובנוי בהתאם לצורך ולאופי המשתתפים בו. אווירת המופע היא מיוחדת במינה – מצד אחד, המופע יוצר אווירה חיובית, קלילה ומצחיקה, אך מצד שני הקהל נשאר מהופנט ומרוכז, מחכה לראות את הקסם הבא.

תוך שימוש בטכניקות וקסמים שונים מעולם הפסיכולוגיה והקוסמות – דוגמת סוגסטיה, זריזות ידיים, Nlp ועוד, אמן חושים יוצר מופע בידור לכל דבר ועניין. במופע, הקהל מהווה חלק פעיל ומשתתף באופן קבוע בקסמים ובטריקים השונים.

 

המקומות בהם ניתן להזמין מופע על חושי

לאחר ההבנה כי עבודתו של אמן חושים היא עבודה ייחודיות ומעניינת, ומופע זה הוא אטרקציה מרכזית מושלמת לכל אירוע, נותר להרחיב על מופע על חושי אזורי שירות. מופע על חושי, כאמור, יכול להתאים לאירועים רבים, אך גולת הכותרת היא כי ניתן להזמין מופע על חושי כמעט לכל מקום. אזורי השירות משתנים בהתאם לאמן החושים, אך בקיבוץ, בעיר, בצפון או בדרום – מופע על חושי יתאים לכל אטרקציה בצורה המתאימה ביותר, בכל אזורי השירות.

 

לסיכום

אמן החושים הוא מקצוע ייחודי, אשר מתאים לאנשים מיוחדים במינם. אטרקציית המופע העל חושי הולכת ונהיית מבוקשת בזמן האחרון, ולאור המאמר האחרון – ניתן בהחלט להבין מדוע.

 

אדם עם מסיכה

אולי יעניין אותך גם

בעלי מקצוע
חשמלאות – מהי הארקת שיטה?

הארקת שיטה היא מושג מפתח בתחום החשמלאות. מדובר במקרה פרטי של הארקה, המתייחס להארקה של השיטה (בחשמלאית מדוברת שיטה היא מקור מתח). במאמר הבא נסביר

קרא עוד »
זרם חלש בדוד ראשית
בעלי מקצוע
פתרונות לזרם חלש בדוד

זרם חלש במקלחת היא בעיה מוכרת וכאובה בקרב אנשים רבים, שתכננו על מקלחת מפנקת וקיבלו זרם חלש ולא מספק. מהם הגורמים כך שיצא זרם חלש

קרא עוד »