שכר טרחה עורך דין משרד הביטחון

עורך דין משרד הביטחון, לוקח חלק חיוני בכל תביעה נגד הצבא ואחראי בעצם על האופן בו תתנהל ועל הטיב שלה. כך, עורך הדין יכול לשנות את חיינו ובעצם להשפיע משמעותית על תוצאות התביעה – אם היא תתקבל ונהיה זכאים לפיצויים משמעותיים, או אם היא תידחה. העתיד הכלכלי שלנו, תלוי ויושפע מהתביעה הזו, ולכן חשוב לזכות לכל ההגנה והתמיכה האפשרית מבעל המקצוע. לפניכם הכל על שכר טרחה עורך דין משרד הביטחון.

 

מדוע חשוב לקבל סיוע של עורך דין משרד הביטחון?

עורך דין משרד הביטחון הוא אחד מבעלי המקצוע ואנשי השירות שאנחנו צריכים לצדנו באופן משמעותי, לאחר פציעה או חבלה מהשירות הצבאי. למעשה, כל תביעה כנגד משרד הביטחון תלויה בניסוח ובטיב הטענות המשכנעות שנעלה בגין הקשר הישיר בין האירוע ומקרה הפציעה – ובין מעורבות הצבא, וכאן בדיוק נכנס עורך הדין לתמונה, שיודע מניסיונו ומלימודיו, מה הטקטיקות היעילות ביותר להשגת התוצאות הרצויות. אין ספק שבכל הנוגע לעולם התביעות, חשוב להשיג עבורנו את ההגנה הטובה ביותר ולהשקיע כדי לקבל את מבוקשנו. לעוד מידע ולליווי, מומלץ לפנות אל https://grinberglaw.com/.

 

מה הוא תהליך התביעה כנגד הצבא?

תהליך התביעה כנגד הצבא הוא תהליך מסורבל שכולל מספר שלבים. תחילה, נצטרך להגיש את תצהיר האירוע ולפרט בו ככל הניתן את המאורעות שהובילו לפציעה וללקות הפיזית או הנפשית שהלקוח סובל ממנה כיום. כאן נרצה להוסיף גם כמה שיותר מסמכים, עדויות והוכחות – שיחזקו את הקשר בין המקרה לבין הצבא, וכך את האחריות שיש לצבא על הפציעה ועל מצבו הרפואי של הלקוח כיום. תהליך התביעה יכול להסתכם בדחייה, או באישור, כאשר אישור גם יזכה אתכם בדרגת נכות צה"ל קצבה חודשית ושלל הטבות שיעזרו לכם להשיג את זכויותיכם והקצבה המתאימה בעקבות מצב זה.

 

מה הוא שכר טרחה של עורך דין משרד הביטחון?

עבור כל ליווי וסיוע של עורך דין ובכל תחום ושדה בעולם, נצטרך תמיד לשלם שכר טרחה עבור שירותו. שכר הטרחה ישתנה בהתאם לכמות השעות שעורך הדין ישב עמנו והשקיע בתיק, לכמות המסמכים והתצהירים שהנפיק עבורנו וכן לייצוג בבית המשפט או לפעולות נוספות שביצע במהלך הסיוע בתיק. שכר הטרחה יכול להיות כאחוזים מהזכייה – למשל כ- 10 אחוזים מסכום הזכייה, והוא יכול להיות מחושב פר כל פגישה, מסמך ותצהיר שמונפק.

חשוב מאד לוודא את שכר הטרחה ולהבינו לעומקו לפני תחילת התהליך, ולבחור בעורך דין ששכר הטרחה שלו אינו מפלצתי ובסך הכל דומה לממוצע הקיים כיום בשוק. חשוב להכיר שגם אם שכר הטרחה נראה גדול – מדובר באיש השירות שיכול להשיג עבורכם זכייה בתביעה ופיצויי נכות צה"ל לכל החיים, ולכן כמובן ומדובר בשירות מומלץ וכדאי לקחת זאת בחשבון ובפרופורציות הנכונות.

משרד הביטחון

אולי יעניין אותך גם

תיק פלילי נסגר
עריכת דין
איך מתבצע סגירת תיק פלילי?

כל חקירה שמתקיימת כנגד חשוד מצריכה פתיחה של תיק פלילי. מדובר בעובדה שידועה לרבים מכם, אך מעטים יודעים איך מתבצעת הסגירה של התיק בסופו של

קרא עוד »
כך תתמודדו עם תאונת עבודה
עריכת דין
כך תתמודדו עם תאונת עבודה

תאונות עבודה הן אירוע קשה שעלול לקרות לכל אחד, ללא קשר לתחום העיסוק של העובד. תאונות עבודה יכולות להיגרם מגורמים שונים, כגון תנאי עבודה מסוכנים,

קרא עוד »
הליכים משפטיים
עריכת דין
מתי נצטרך לתרגם תואר?

במציאות החדשה והגלובלית בה אנו חיים, אנשים מחפשים לעתים קרובות הזדמנויות לימוד בחו"ל או מחפשים הזדמנויות קריירה במדינות שונות. כאשר מנווטים בנתיבים לימודיים או מקצועיים,

קרא עוד »