עוברים דירה? עיצות שיקלו עליכם את המעבר

מעבר דירה זה הליך לא פשוט שמצריך מאתנו לא פעם הרבה כוחות והתארגנות נכונה. מי שמצאו את עצמם ניצבים בפני מעבר דירה בעבר, עשויים לחשוב כי מדובר בהליך מסובך שאינו מתאים עבורם מסיבות שונות. אנחנו הרגשנו את התחושה הזו במעבר האחרון שלנו, כשדברים הסתבכו, ארגזים נקרעו ופריטים נשברו. החלטנו לצאת ולבדוק מה ביצענו באופן שגוי, כדי לאפשר לאחרים לדעת איך להתמודד עם ההובלה על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החיוני שיקל על המעבר.

 

העצה ה – 1 שאתם צריכים ליישם למעבר קל: תשיגו ארגזים איכותיים

העצה הראשונה שאתם צריכים ליישם כבסיס להובלה נכונה היא בחירה של ארגזים איכותיים. אנחנו מצאנו את עצמנו תרים אחר ארגזים בשוק הכרמל. מדובר בטעות של מתחילים. טעות חמורה שגרמה לנו להבין בסופו של דבר שהיינו צריכים להשקיע בארגזים איכותיים.

אם אתם רוצים לבצע את ההובלה על הצד הטוב ביותר, עליכם ליצור קשר עם חברת ההובלה הנבחרת ולבדוק אם יש להם ארגזים חדשים למכירה. אם לא, תערכו בירור עם חברות חיצוניות אחרות ותשיגו לעצמכם ארגזים חדשים וחזקים. כאלו שיוכלו להחזיק את התכולה של הבית כמו שצריך.

 

העצה ה – 2 שאתם צריכים ליישם למעבר קל: תערכו טבלה מסודרת

אם לא ביצעתם את העצה הזו בעבר, תדעו שהיא צפויה להקל עליכם ועל אחרים בעת הובלת דירה. שכן, ברגע שאתם עורכים טבלה מסודרת במחשב, מתאפשר לכם לדעת איפה נמצא כל פריט. כדי לעשות זאת, עליכם לפתוח טבלת אקסל ולמספר את הארגזים. רשמו בקצרה מה נמצא בכל ארגז ותגבו את הטבלה. כך תוכלו לקרוא מכל מקום (מהבית הנוכחי, מהבית החדש ואפילו מהדרך) איפה נמצא המיקסר, איפה המחשבים שלכם ואיפה הצלחות.

 

העצה ה – 3 שאתם צריכים ליישם למעבר קל: תשימו עין על פריטים שבירים

אם יש לכם פריטים שבירים, כדאי שתשימו עליהם עין ולא רק עין. חשוב מאוד לשים עליהם גם עיתונים או שקיות פצפצים שישמרו עליהם מפני שבר. רשמו על הארגז בצבע אדום או שחור חזק "שביר!" כדי ליידע את המובילים וגם אתכם (הרי אתם לא תזכרו בהמשך מה יש בכל ארגז רק מלהסתכל עליו) שמדובר בארגז שמצריך טיפול זהיר.

 

העצה ה – 4 שאתם צריכים ליישם למעבר קל: תבחרו בחברת הובלה מומלצת

שימו לב – עליכם לבחור בחברת הובלה מומלצת בלבד. כזו שאחרים הסתייעו בה וציינו שהם קיבלו שירות טוב. כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון, עליכם לפנות אל אנשים שאתם מכירים ולבקש מהם המלצות. הנה כמה אנשים שיוכלו לסייע לכם:

  • קרובי משפחה
  • שכנים
  • קולגות ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבצע מעבר דירה על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם שתיישמו את המידע ושיהיה מעבר קל.

מעבר דירה

אולי יעניין אותך גם

תרגול קסם
כללי
איך להתחיל לעסוק בקסמים?

ילדים ואנשים מבוגרים רבים רוצים לעסוק בקסמים ובקוסמות בצורה מקצועית או חובבנית. עיסוק בקסמים משפר את זריזות הידיים וחדות המחשבה, ותורם להגדלת הביטחון העצמי. אם

קרא עוד »
תואר קל יותר
כללי
האתר שיקל לכם על התואר

לפני 3 שנים סיימנו את לימודי התואר הראשון שלנו, לאחר שכל המכרים שלנו סברו שלא נצלח אותם. שכן, היינו ידועים כתלמידים חסרי קשב, שלא מסוגלים

קרא עוד »