פעילויות שוברות שגרה לערב גיבוש מורים

תצורות הן השחור החדש. הם קיימים כבר זמן מה, אבל הערך של היכולת להבין אותם רק גדל בתקופה האחרונה. הפתגם הישן אומר, "תמונה שווה אלף מילים", ולתצורות יש ערך אמיתי כאשר משתמשים בהן בצורה מושכלת. למרות שכולנו מודעים היטב להרכבים המשמשים קבוצות כדורגל וארגונים אחרים שמשנים משחקים, ישנן וריאציות רבות שיכולות לשמש ביעילות גם מורים.

במאמר זה, לא תלמד כיצד לבנות תצורות מנייר או קרטון; במקום זאת, תלמד כיצד לשבור ביעילות את השגרה שלך אם אתה מתכנן לעשות זאת בפעם הראשונה או אם אתה כבר עושה את זה לעתים קרובות אבל לא תמיד זוכר למה או איך. המשך לקרוא כדי לגלות עוד!

 

מה זה גיבוש?

גיבוש הוא תצוגה חזותית המורכבת ממספר אנשים, בדרך כלל תלמידים, המסודרים בסדר מסוים לביצוע משימות ספציפיות. ברמה הבסיסית ביותר שלו, גיבוש הוא שורה של אנשים הפונה לכיוון מסוים. עם זאת, ישנן וריאציות רבות שיכולות לשמש ביעילות מורים כמו גם אנשי מקצוע אחרים.

לדוגמה, אתה יכול לקבל קו של אנשים שפונה לכיוון מסוים, אבל לא בהכרח בקו ישר. אם הקבוצה מורכבת מאנשים שיש להם הרבה תחומי עניין ורקע שונים, לעתים קרובות יותר יעיל לאפשר להם להיסחף פנימה והחוצה אחד מהנוכחות של זה במקום לקיים ליין אפ קפדני.

 

למה לעשות גיבוש מלכתחילה?

בכל פעם שיש לך קבוצה גדולה של אנשים באותו מקום, גיבוש הוא כלי רב ערך כדי לעזור לכולם להישאר ממוקדים ולהימנע מטעויות. זה גם יכול לשפר את התקשורת, וזה חשוב במיוחד כאשר קבוצות של אנשים עובדות יחד. באמצעות תצורות, אתה יכול גם ליצור רמזים חזותיים שעוזרים לחנך את הקהל על הארגון או בית הספר שלך. אפשר אפילו להזמין איש מקצוע חיצוני כמו אמן חושים לערב גיבוש מורים כדי שהאירוע ינוהל ע"י גורם ניטרלי.

 

תפקידה של המוזיקה בגיבושים

זה לא סוד שלמוזיקה יש נטייה לשפר את מצבי הרוח והרגשות שלנו. לדוגמה, כאשר אנשים שמחים, הם נוטים לחייך יותר והקול שלהם עשוי להיות בעל יכולת לשיר. זה יכול להפוך את הגיבוש ליעיל יותר גם כן, מכיוון שלתלמידים יש סיכוי גבוה יותר להשתתף אם הם במצב רוח שמח. יתרון נוסף של שימוש במוזיקה בתצורות הוא שניתן להשתמש בה למעבר בין משימות. אם יש לך משימה שדורשת שקט, תוכל להשתמש במוזיקה כדי לעזור לתלמידים להישאר ממוקדים.

 

החשיבות של תקשורת ברורה

כשאתה לומד להשתמש ביעילות בתצורות, חשוב להבין את התפקיד שהמוזיקה והסאונד יכולים לשחק בהרכב. לדוגמה, אם יש לך משימה שבה אתה צריך שהתלמידים יעמדו בתור ויעמדו במקום, תוכל להשתמש בקול כדי לעזור להם להישאר ממוקדים. עם זאת, אם יש לך משימה שבה אתה צריך שהתלמידים יזוזו אבל יישארו עומדים, אתה יכול להשתמש במוזיקה כדי לעזור להם להישאר ממוקדים ולהימנע מהשגיאה.

 

סיכום

הגיבוש הוא השחור החדש בחינוך. זה קיים כבר זמן מה, אבל הערך של היכולת להבין אותו רק גדל בתקופה האחרונה. הפתגם הישן אומר, "תמונה שווה אלף מילים", ולתצורות יש ערך אמיתי כאשר משתמשים בהן בצורה מושכלת.

חושים להכשרת מורים

אולי יעניין אותך גם

בדיקת תוכנה ראשית
לימודים
קורס בדיקת תוכנה במכללת לינק

בדיקת תוכנה הפך בשנים האחרונות לאחד התחומים המתפתחים והצומחים ביותר בענף האינטרנט ובענף ההייטק בפרט. עיצוב פנים – תחום צומח ומתפתח תחום בדיקות התוכנה מתפתח

קרא עוד »