פתרונות לזרם חלש בדוד

זרם חלש במקלחת היא בעיה מוכרת וכאובה בקרב אנשים רבים, שתכננו על מקלחת מפנקת וקיבלו זרם חלש ולא מספק. מהם הגורמים כך שיצא זרם חלש מהטוש שבמקלחת, וכיצד ניתן לפתור את הבעיה אחת ולתמיד?

הצטברות אבנית בדוד

אבנית נוצרת כאשר חומרים שונים במים, כמו מינרלים ומלחים שונים, נמצאים בסביבה חמה – למשל בדוד המים שלכם. חומרים אלו מתעבים בזמן החימום, ונוצר מהם חומר מוצק וקשיח שנוטה להידבק אל דפנות מיכל החימום והצינורות שמובילים מים אל הדוד וממנו. כאשר האבנית מצטברת בתוך הצינורות, זרם המים יהיה חלש יותר.

את הצטברות האבנית ניתן למנוע על ידי תחזוקה וניקיון שוטפים של הדוד, פעם או פעמיים בשנה. אם האבנית כבר קיימת וגורמת לכך שזרם המים יהיה חלש מהרגיל, הפתרון הוא לנקות את האבנית בעזרת חומר חומצי שמסוגל להמיס אותה. ניקוי זה מתבצע על ידי טכנאי דודים מוסמך, שיוכל לפתור את הבעיה במהירות וביעילות.

 

צנרת משותפת בבניין המגורים

בבנייני מגורים משותפים רבים, לחץ המים בבניין הוא חלש. כאשר הלחץ חלש, זרם המים שתקבלו במקלחת שלכם יהיה חלש גם הוא. זוהי בעיה שמשותפת לכל דיירי הבניין, אך אתם יכולים לפתור זאת בעצמכם.

הפתרון הוא לשדרג את הצנרת שמובילה אל ביתכם, ולדאוג שהיא תעקוף את המשאבה המרכזית – כך שלחץ המים שתקבלו יהיה חזק יותר.

 

תקלה בצנרת

כאשר הצינורות שסמוכים לדוד המים פגומים, או אם מדובר בצינורות הפנימיים שמובילים את המים מהדוד ואליו – הפתרון אשר נדרש באופן מיידי הוא החלפת הצנרת. צינורות תקולים עשויים לגרום לקצרים חשמליים, לנזילות ואף להתפוצצות הצינורות והצפה של הבית.

עקב הרגישות הרבה שבצינורות תקולים שנמצאים לצד מקורות חשמליים, מומלץ מאוד לא להתמהמה עם התיקון ולקרוא לטכנאי מוסמך או לאינסטלטור – על מנת שיבצעו זאת באופן מיידי.

 

טכנאי דודים מוסמך יפתור לכם את הבעיה!

כפי שציינו קודם, את הפתרון למרבית הבעיות בדוד שלכם מומלץ לבצע באמצעות טכנאי דודים מוסמך. הטכנאי עובר הכשרה מקיפה שמאפשרת לו לקבל את תעודת הסמכה, ולכן הוא מיומן מספיק על מנת להתמודד עם כל בעיה שנוצרת בדוד המים שלכם.

התעסקות בדוד באופן עצמאי ולא מקצועי עלול לגרום לנזק רב יותר מהנזק הקיים, ואף להתלקחות הרכיבים החשמליים שבדוד ולקצרי חשמל. במידה ונגרם נזק שכזה, לרוב הפתרון היחיד יהיה להחליף את הדוד ולרכוש אחד חדש – כך שאין חיסכון כלשהו בהיבט הכספי באי הבאת הטכנאי.

למידע נוסף על זרם חלש בדוד ועל הדרכים לפתור זאת, וכן על תקלות רבות נוספות שעשויות להיגרם בדוד ודרכי התיקון שלהן – תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://www.myim.co.il. מהאתר גם תוכלו להזמין ישירות אליכם טכנאי דודים מקצועי ומוסמך, שיעמוד לשירותכם ויתקן בצורה יעילה ומקצועית כל תקלה בתחום הדודים.

זרם חלש בדוד

אולי יעניין אותך גם

בעלי מקצוע
חשמלאות – מהי הארקת שיטה?

הארקת שיטה היא מושג מפתח בתחום החשמלאות. מדובר במקרה פרטי של הארקה, המתייחס להארקה של השיטה (בחשמלאית מדוברת שיטה היא מקור מתח). במאמר הבא נסביר

קרא עוד »
בעלי מקצוע
עבודתו של אמן החושים

אמן חושים הוא אטרקציה עולה בשנים האחרונות. המסתורין, הייחודיות והאווירה הטובה שהמופע מביא עמו גורמת ליותר ויותר אנשים להזמין מופע אמן חושים לאירועים מסוגים רבים

קרא עוד »