שחיתות ושוחד ברשויות המקומיות

התנהלות משפטית אל מול הרשות המקומית מחייבת התקשרות עם משרד עורכי דין אשר מתמחה בתחום, וזאת על מנת שתוכלו  לקבל את הייצוג המשפטי הטוב ביותר כמו גם בכדי להתמודד עם ההליכים במקרה של שחיתות כמו גם שוחד.

 

שחיתות ברשויות המקומיות

ישנם לא מעט מקרים בהם אנו שומעים בתקשורת אודות שחיתות אשר התגלתה ברשות מקומית, לעיתים בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים. לרוב, מדובר בשחיתות אשר מתבצעת לאור מכרזים בלתי חוקיים כמו גם התנהלות שוטפת את מול הרשות, אשר לרוב האזרח הפשוט מרגיש כי הוא נאלץ להתמודד מול בירוקרטיה בלתי נגמרת.

יחד עם זאת, חשוב לציין כי הרשות המקומית מחויבת להתנהג בתום לב כמו גם הגינות, ועל כן במקרים רבים ניתן לראות כיצד ההחלטות אותה מבצעת הרשות מתבצעת לעיתים ללא חשיבה על האזרח או על רקע של שחיתות שלטונית, וכתוצאה מכך נגרם לו עוול.

לאור העובדה כי רבים מהאזרחים מסרבים להגיש תביעה כנגד הרשות מתוך חשש מהבירוקרטיה כמו גם מהתמודדות המשפטית, מזכירים המומחים של משרד פייל ושות', אשר מתמחה בתחום כי למעשה בהתקשרות עם משרד עורכי דין אשר מתמחה בתחום ניתן לקבל פיצוי ולעיתים גם בגובה של אלפי שקלים, כל זאת בתנאי כי אכן הוכח כי נגרם עוול.

מניפה של שטרות

התמודדות מול רשויות בהיבט המשפטי

כאמור, התמודדות מול הרשות בה אתם מתגוררים לאור שחיתות, שוחד כמו גם התנהלות קלוקלת היא תהליך לא פשוט, וזאת לאור העובדה כי הבירוקרטיה בתחום לעיתים עלולה לייאש ואף להוביל לסיום התביעה. יחד עם זאת, באמצעות משרד פייל ושות' תוכלו לקבל ליווי משפטי צמוד וזאת על מנת לממש את מלוא הזכויות שלכם, כמו גם בכדי לתקן את העוולה אשר נגמרה לכם.

צוות עורכי הדין של המשרד, אשר מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הוא בעל ניסיון של שנים ארוכות בייצוג של אזרחים כמו גם חברות בתחום, כאשר הקו המנחה של המשרד הוא טיפול מהיר ביותר עם יכולת תגובה משפטית אשר מסתמכת על הליכים משטיים קודמים, וזאת על מנת לנקוט פעולות משפטיות מידיות ואופרטיביות כנגד הרשות וקבלת פיצוי מתאים בגין התנהלות לא נכונה מצד הרשות המקומית.

 

פייל ושות' – המשרד המוביל בישראל

משרד פייל ושות' נחשב מזה שנים למשרד המוביל בישראל בתחום ייצוג מול רשויות והליכים משפטיים אל מול הרשויות המקומיות כמו גם עיריות, וזאת לאור ניסיון של שנים רבות והצלחה חסרת תקדים בעבור קהל הלקוחות. אם אתם כעת לקראת הליך משפטי ואתם סבורים כי נעשה לכם עוול מצד הרשות המקומית כמו גם העיריה, אנו מזמינים אתכם לפנות באופן מידי לקבלת סיוע דרך האתר בכתובת https://www.ordanlaw.co.il להשאיר פרטים מלאים ועו"ד מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם לייעוץ משפטי ראשוני.

אולי יעניין אותך גם

תיק פלילי נסגר
עריכת דין
איך מתבצע סגירת תיק פלילי?

כל חקירה שמתקיימת כנגד חשוד מצריכה פתיחה של תיק פלילי. מדובר בעובדה שידועה לרבים מכם, אך מעטים יודעים איך מתבצעת הסגירה של התיק בסופו של

קרא עוד »
כך תתמודדו עם תאונת עבודה
עריכת דין
כך תתמודדו עם תאונת עבודה

תאונות עבודה הן אירוע קשה שעלול לקרות לכל אחד, ללא קשר לתחום העיסוק של העובד. תאונות עבודה יכולות להיגרם מגורמים שונים, כגון תנאי עבודה מסוכנים,

קרא עוד »
הליכים משפטיים
עריכת דין
מתי נצטרך לתרגם תואר?

במציאות החדשה והגלובלית בה אנו חיים, אנשים מחפשים לעתים קרובות הזדמנויות לימוד בחו"ל או מחפשים הזדמנויות קריירה במדינות שונות. כאשר מנווטים בנתיבים לימודיים או מקצועיים,

קרא עוד »