תכשיטים לרכישה בהתאמה אישית לתקציב – יש חיה כזאת?

תכשיטי יוקרה ניתנים היום לרכישה במחירים אטרקטיביים, כל זאת בזכות חברת דיימונד פקטורי.

תכשיטי יוקרה בהתאמה אישית לתקציב

אין עוררין על כך כי רכישה של תכשיטים היא רכישה משמעותית ביותר, אשר בגינה יש לשלם סכומים לא מבוטלים. אולם, כיום ניתן בזכות חברת דיימונד פקטורי לרכוש מגוון רחב של תכשיטים ייחודים אשר מתאימים בדיוק לתקציב שלכם, כך שגם אתם תוכלו לרכוש מתנה יוקרתית לבן/בת הזוג או מתנה לעצמכם. צוות היהלומנים בחברה, אשר מורכב מהטובים ביותר בתחום יעניק לכם שירות אישי לכל אורך התהליך, החל משלב הבחירה ועד לשלב הרכישה, כך שתוכלו להיות בטוחים שעשיתם בחירה נכונה וטובה בעבורכם.

יהלום בעיצוב אישי
יהלום בעיצוב אישי

כיצד רוכשים תכשיטים בחברת דיימונד פקטורי?

חברת דיימונד פקטורי נחשבת למובילה ופורצת דרך בתחומה, זאת לאור העובדה כי ניתן לבצע רכישה מאובטחת באמצעות האתר הרשמי כמו גם להגיע לחנות המפעל, אשר ממוקמת במתחם הבורסה ליהלומים, רחוב אבא הלל 7 – בית סילבר. בכך, תוכלו להתרשם מהקולקציה אשר כל כולה מיוצרת בישראל ולקבל תכשיטים בעיצוב יוקרתי במיוחד עם יהלומן אשר יעניק לכם ליווי צמוד לכל אורך תהליך הרכישה. להלן כמה מהדגמים המובילים אותם ניתן לרכוש במחיר אטרקטיבי ונוח:

  • טבעת יהלום זהב – טבעת יהלום יוקרתית במיוחד עם עיצוב מהמם של עיגול אשר במרכזו יהלום מרכזי במשקל של 0.11 קראט. קליק לרכישה.
  • טבעת יהלומים קלאסית – טבעת יהלום יפהפייה אשר משובצת ביהלומים קטנים אשר משובצים בעבודת יד קפדנית ביותר, לצורך הענקת מראה יוקרתי. ניתן להוסיף את הטבעת הזו לטבעת הקיימת או לענוד אותה בפני עצמה. קליק לרכישה.
  • עגילי כוכב – עגילי כוכב מזהב לבן אשר צמודים לאוזן, כאשר במרכז משובץ יהלום מרכזי אשר מקנה מראה נקי ורומנטי. קליק לרכישה.
  • תליון ושרשרת זהב צהוב – שרשרת מיוחדת מאוד אשר עשויה מ 14 קראט של זהב, כאשר היהלום המרכזי הוא בעל ניקיון גבוהה במיוחד. קליק לרכישה.
  • שרשרת אינפינטי – סמל מחזור החיים מעוצב כאן במלוא הדרו, שרשרת יהלומים אופנתית אשר עשויה זהב לבן 14 קראט, משובצת ביהלומים טבעיים לאורכה. קליק לרכישה.
  • עגילי פנינה – עגילים מקסימים משובצים בזוג פנינים עגולות ומיוחדות. קליק לרכישה.
  • טבעת חותם – טבעת חותם מודרנית אשר משובצת בחמישה יהלומים במשקל של 0.10 גרם, מהווה הזדמנות מושלמת להשלמה לטבעת הקיימת או כטבעת בודדת בפני עצמה. קליק לרכישה.
  • טבעת חיצים – טבעת ייחודית מאוד אשר מעוצבת בעיצוב מודרני ועדכני מאוד, כאשר מדובר בטבעת אשר היא בעיצוב בצורת חץ כאשר בכל משולש משובצים שלושה יהלומים בסך כולל של 0.10 קראט, ניתנת לרכישה בצבע זהב צהוב או לבן, בהתאם לטעם האישי. קליק לרכישה.

להתרשמות מהקולקציה הבלעדית לדיימונד פקטורי – https://www.diamondf.co.il.

אולי יעניין אותך גם

תכשיט
תכשיטים
לא רק ספורט: מה זה צמיד טניס?

אם אתן מחפשות תכשיט נצחי אשר יתאים לכל אירוע ורוצות לעשות קנייה יוקרתית וחכמה שתישאר עבורכן לאורך זמן, ברור שצמיד הטניס הוא התשובה הנכונה עבורכן.

קרא עוד »
תכשיט
תכשיטים
איך בוחרים שרשרת?

מעוניינים לקנות שרשרת לבן או לבת הזוג? הכנסו לחנות התכשיטים חביב וגלו את הקולקציה המיוחדת שלנו במחירים משתלמים במיוחד. חביב תכשיטים מייצרים בעבודת יד תכשיטי

קרא עוד »
תמונה של מחוגים
תכשיטים
איך לבחור שעון

החלטת שאתה רוצה לקנות לאשתך שעון? את רוצה אולי לפנק את בעלך לכבוד יום ההולדת החמישים שלו עם שעון יד מפואר? אם כך, ברור מדוע

קרא עוד »