איך למצוא יועץ משכנתאות שיחסוך לכם הרבה כסף?

בחירת יועץ משכנתאות היא בחירה מעולה שיכולה לחסוך לכם הרבה כסף, על ידי ייעוץ וליווי נכון שיביאו אתכם לסגירת משכנתא אופטימלית, שאולי לא הייתם מצליחים לסדר לעצמכם לבד ולהשיג תנאים כה טובים שיחסכו לכם אלפי שקלים. עם זאת, יועצי משכנתאות רבים לא יעשו את העבודה הטובה ביותר שלהם, וייקחו לכם שכר עבודה ללא ייעול משמעותי בתנאי המשכנתא – לכן חשוב לבחור בייעוץ מקצועי ואמין. לפניכם הכל על איך למצוא יועץ משכנתאות שיחסוך לכם הרבה כסף?.

 

מה תפקידו של יועץ המשכנתא?

יועץ משכנתא, הוא  איש מקצוע המתמחה בעולם המשכנתאות ובניהו משא ומתן מול הבנק. מדובר בבעל מקצוע הבקי בתחום, מכיר את הנפשות הפועלות ויכול כך לייעץ, להסביר, ולנהל עבורכם את הדרך לקבלת המשכנתא המשתלמת והרווחית ביותר. חשוב להכיר כי כיום אין רגולציה בנושא או הסכמה פורמלית בתחום ייעוץ משכנתאות וכך כל מי שרוצה מסמיך עצמו ליועץ משכנתא, שכן אין צורך ברישיון או אישור מיוחד – לכן חשוב לבחור ביועץ משכנתאות מקצועי ובעל ניסיון.

 

איך לבחור יועץ משכנתאות איכותי שיחסוך לנו כסף?

 

המלצות וביקורות

כדי לבחור יועץ משכנתא איכותי, שיהיה באמת האיכותי והאכפתי שיסייע לנו להשיג את המחיר הטוב ביותר, נרצה לבחור ביועץ משכנתאות שנראה שיש עליו המלצות טובות וביקורות מרוצות. ניסיונם של אחרים יכול ללמד אותנו הרבה, לכן לפני שניגש לבחירת יועץ משכנתא, חשוב לבדוק ברשתות החברתיות וגם לשמוע ממכרים ומשפחה, מה ההמלצה איפה הייתה חוויה פחות נעימה.

 

פגישת ניסיון והתרשמות

אלמנט נוסף שיעזור לנו לבחור ביועץ משכנתא מקצועי ואיכותי שיוכל לחסוך לנו כסף, הוא ללכת לפגישת ניסיון עם כמה יועצים, לשמוע את המתודות ואת המסלול שהם מציעים לכם, ובהמשך להחליט ממי התרשמתם, מי חשתם שבאמת אכפת לו ויהיה שם בשבילכם, ומי עשה רושם פחות מקצועי. ההתרשמות והאינטואיציה חשובה עבור המשך הדרך והיא תעזור לכם לבחור ביועץ משכנתאות מקצועי ונעים.

 

בחינת ההצעה

לאחר פגישה ראשונית עם יועץ המשכנתאות, כנראה והוא הסביר לכם מה המתודות והשיטה שלו ומה הדרך שהוא הולך לנקוט כדי להשיג עבורכם את הדיל הכי טוב ואפשרי. המתודות והפעולות שהוא מציע ומעוניין לבצע כחלק מהשירות שלו, ישתנו מעט מיועץ ליועץ, ולכן יש כאן עוד אלמנט שיכול לעזור לנו להבין יותר טוב את שירותו של יועץ המשכנתאות ולבחור באופציה הטובה והמתאימה עבורכם.

 

מחיר ותקציב

בעוד ופגישת ניסיון ופגישה ראשונית לרוב יהיו בחינם, שאר הסיוע והעבודה מול יועץ המשכנתאות תעלה כסף, בהתאם לכמות השעות, הפגישות והפעולות שאנחנו דורשים מהם. מאחר ויועץ משכנתאות אמור לחסוך לנו כסף במשכנתא ולא להוסיף קשיים כלכליים לתהליך, נרצה לבחור ביועץ שמחזיק גם במחיר הממוצע בשוק, ולא דורש יותר מדי על השירות שלו כי אז בעצם נאבדת פה האפקטיביות.

ייעוץ משכנתאות

אולי יעניין אותך גם

בית ומפתחות על נייר
משכנתאות
4 טיפים לפני לקיחת משכנתא

כל אחד יודע שמשכנתא הינה התחייבות משמעותית לטווח ארוך, אבל לא כולם יודעים שיש כמה טיפים חשובים שחייבים לדעת רגע לפני שמתחייבים ולוקחים משכנתא. זה

קרא עוד »