4 הדרכים למקסם את השימוש שלכם בגינה

גינה היא פיסת גן עדן על כדור הארץ עבור אנשים רבים. אם יש לכם גינה, אתם בוודאי יודעים עד כמה שימושית היא יכולה להיות וכמה נעים לבלות בה. אך לא תמיד למי שיש גינה יש מספיק מקום ומרווח להנות ממנה, זה לא אומר שאי אפשר להנות ולנצל את המקום שיש לכם בגינה, אלא רק לתכנן את הגינה שלכם בצורה הטובה ביותר וכך למקסם את גודלה ולהנות ממנה במיוחד. ריכזנו עבורכם כמה דרכים למקסם את השימוש בגינה שלכם ולהפוך אותה למקום שתמיד רציתם.

 

ריהוט שמתאים לגודל

לרוב, כאשר אנשים קונים ריהוט לגינה שלהם, הם רוצים להוסיף לגינה מגוון של ספות, נדנדות, שולחנות, וכל דבר אחר מפנק שיגרום להם להנאה בגינה שלהם. אך הבעיה שלא תמיד מתאימים את גודל הריהוט לגינה, ולעיתים עומס של מוצרים עלול להוות עומס על הגינה והדרך שניתן להתנהל בתוכה.

חשוב להתאים ריהוט שיתאים לגודל הגינה שלכם, גם אם מדובר על ריהוט מינימליסטי שאינו כולל ספה ענקית, או נדנדה שתופסת שטח גדול מידי שאין לכם בגינה שלכם. חשוב להתאים ריהוט שיהיה מהנה עבורכם, אך עדיין תוכלו להנות ממרווח בגינה שלכם.

 

מחסן לגינה

פתרון אחסון הוא תמיד חשוב, בוודאי אם מדובר על בית עם גינה. לעיתים יש ציוד שלא יכול לשרוד מזג האוויר קיצוני, כמו סערות, גשמים, ימי חמסין ויכול להרס כאשר הוא חשוף בגינה. מחסנים לגינה של  id garden מהווים פתרון מצוין לאחסון של מוצרים שלא תרצו שיהרסו בגלל מזג האוויר וגם מוצרים שלא תמיד שמישים וצריכים להיות ״זרוקים״ בגינה שלכם. כך תשמרו על החפצים שלכם ותוכלו להנות מגינה מרווחת יותר.

 

שתילת עצים מסביב לגינה

שתילה של עצים בפינות הגינה שלכם, ייתן לכם את האפקט של הירוק שאנשים רבים מחפשים בגינה וגם יעניק לגינה שלכם להראות יותר גדולה, מרווחת וגם להעניק לכם פרטיות מהשכנים שלכם, שלא יצליחו לראות או לשמוע הרבה מבעד העצים. מלבד זאת, עצים לא מצריכים המון תחזוקה, כך שתוכלו להנות מירוק בגינה שלכם, מבלי להשקיע בתחזוקה רבה בעצים שלכם.

 

מוצרים שניתן לאחסן

אם אתם בכל זאת רוצים להוסיף אביזרים לבריכה שלכם, כמו למשל נדנדה, כורסא או בריכה מתנפחת, עדיף לרכוש אביזרים ומוצרים שיהיה ניתן לאחסן במחסן שלכם במידה ותרצו ליצור לעצמכם יותר מרווח בגינה שלכם. כך תוכלו בכל רגע להנות גם מגינה מרווחת שאין בה המון אבזור, וגם להנות מאבזור שתמיד חלמתם שיהיה לכם. לכן חשוב לרכוש מוצרים שקל יחסית לנייד אותם למחסן שלכם.

 

לסיכום

גינה היא המקום הכי כיפי בבית שלנו, בשביל להפוך אותה למקום מרגיע ומרווח נהיה חייבים לשים לב לפרטים מסוימים, בעיקר אם לא מדובר על גינה גדולה, כמו למשל להתאים לה ריהוט שיתאים לה מבחינת גודל, מחסן שיוכל להכיל את המוצרים שלנו בעל עונות השנה, שתילה של צמחיה מתאימה וגם לדאוג למוצרים שיהיה ניתן לאחסן.

בית פרטי

 

אולי יעניין אותך גם

מכשיר חשמלי
לבית ולגינה
שלושה טיפים לבחירת ג'קוזי לגינה

  המתנה הכי מפנקת שתוכלו להעניק לעצמכם היא ג'קוזי לגינה מתוצרת הוטספרינג, המשווקת ג'קוזי ובריכות זרמים המוכרות באיכותן בכל העולם. תוכלו להתענג על הג'טים החמים

קרא עוד »
CARPET
לבית ולגינה
3 טיפים לניקוי השטיח

לפני כמה שנים קניתם שטיח לסלון? מהיום שבו הוא הגיע לא הפסקתם לעשות בו שימוש ועכשיו הוא כבר נראה לכם מלוכלך? אם כך, ברור מדוע

קרא עוד »
בישול
לבית ולגינה
4 יתרונות במחבת ברזל יצוק

מחבתות וכלי בישול מברזל יצוק נחשבים מזה דורות רבים לכלי הבישול האיכותיים ביותר. למעשה הם זוכים כיום אף לעדנה מחודשת, בעקבות החיפוש המתמיד אחר דרכים

קרא עוד »
גריל בגינה
לבית ולגינה
גריל גז זו הבחירה הנכונה

חושבים שהגיע הזמן להשקיע במכשיר גריל חדש? נמאס לכם מאותו גריל ישן שלא תמיד עובד כמו שצריך? או שאולי מאסתם בעניין הזה של רכישת פחמים

קרא עוד »