איך מזון יכול להשפיע על האילוף

לפעמים אנחנו לא משקיעים מספיק מחשבה במזון שאנחנו מעניקים לבעלי החיים שלנו. שכן, רבים מאתנו בוחרים את המזון לכלב לפי הטעם. ברגע שהכלב מראה התעניינות במזון – מבחינתנו זוהי גושפנקה שמראה שהוא מרוצה. אבל האמת היא, שזה לא תמיד הדרך הנכונה לבחור מזון לכלב.

במדריך זה אנו נתמקד בדרך שבה המזון יכול להשפיע על האילוף, כדי להביא למודעות נרחבת בכל הנוגע לבחירת מזון איכותי ומותאם לכלב ולא רק מבחינת הטעמים.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

המדריך הנוכחי נכתב על ידי אנשים שיודעים דבר או שניים על מזון לכלבים. שכן, מלבד היותנו כותבי מדריכים מוסמכים, אנו גם בעלים של 3 כלבים: פונצ'י, שולי וששון. מדובר בכלבים מגזעים, גדלים וגילאים שונים. אנו מגדלים אותם באהבה ודואגים לכל הצרכים שלהם.

אחד הדברים שאנחנו שמים עליהם דגש בגידול הכלבים נוגע למזון שאנו נותנים להם. יש לנו ידע רב בכל הנוגע לבחירה של מזון איכותי. הידע שלנו התרחב עוד יותר בשנה האחרונה, מאז שהתחלנו בהליך אילוף ל – 2 מהם. הדבר אפשר לנו ללמוד המון על המזון שלהם והבנו שיש צורך בכתיבת מדריך מקיף בנושא שיאפשר לרבים אחרים ליהנות מהמידע.

 

תכירו את הדרך ה – 1 שבה מזון יכול להשפיע על האילוף

קודם כל ולפני הכול, אנו מוכרחים לציין כי מדובר בדרך חשובה מאוד. הכוונה בעצם לאנרגיה שהמזון נותן לכלב. הכלבים שלנו עוברים אילוף אצל המאלפים מבית שמש שידועים כמומחים בתחום. הם המליצו לנו לשנות את המזון ה"רגיל" שנתנו לכלבים עד האילוף.

כך שבעצם, החלפנו לשק אוכל עתיר בחלבון. מאז שהחלפנו את האוכל, אנו שמים לב שבכל פעם שאנחנו מגיעים לסשן אילוף, הכלבים מגיעים נמרצים יותר. שכן, המזון החדש מאפשר להם לקבל אנרגיה ולהגיע להליך כשהם ערניים ומוכנים לתזוזה.

 

תכירו את הדרך ה – 2 שבה מזון יכול להשפיע על האילוף

מלבד העובדה שהמזון מעניק אנרגיה לגוף כדי שזה יוכל לזוז ולרוץ ללא בעיה, הוא גם מאפשר לכלבים שלכם להיות קשובים ומוכנים להליך למידה והפנמה. הרי שיעורי האילוף מצריכים מהכלב לא מעט ריכוז. הוא צריך לעקוב אחר המאלף ולהגיב לדרישות שלו.

 

אין על כך ספק – יש קשר חיובי בין מזון להשפעות האילוף

כעת, אתם יודעים בוודאות כי קיים קשר חיובי בין צריכת מזון איכותי לבין ההשפעות של האילוף. כעת, כשיש לכם את הידע בתחום, נותר לכם רק לצאת ולבחור את האוכל האיכותי ביותר עבור הכלב שלכם. שכן, זה הדבר שיהפוך את האילוף למיטבי.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כי מזון יכול להשפיע מ – 2 בחינות חשובות מאוד על הליך האילוף. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתעניקו לכלב שלכם את האוכל המתאים לו ביותר, כדי שתוכלו לקטוף את פירות האילוף בהמשך.

כלב אוכל

 

אולי יעניין אותך גם

מזון יבש בריא לחתולים
אוכל
האם אוכל יבש בריא לחתולים?

עבור משפחות רבות בישראל, חתולי הבית מהווים חלק בלתי נפרד מהמשפחה. לכן, הבטחת בריאותם ורווחתם היא בעלת חשיבות עליונה. היבט מרכזי אחד בטיפול בחתולים הוא

קרא עוד »