איך לשמור על החפצים בזמן עבודות שיפוץ בבית?

השיפוץ עומד להתחיל ממש בקרוב, ואחת מהדילמות העיקריות שלכם היא מה תוכלו לעשות עם כל החפצים בדירה שלכם על מנת שלא יהרסו? הרי אחת מהחששות הגדולים ביותר זה שתצטרכו לקנות לא מעט רהיטים שנהרסו כתוצאה מהשיפוץ דבר שיכול להכניס אתכם לבור כלכלי שלא ציפיתם לו.

כמובן שישנם מספר פעולות פשוטות יחסית שאם תשתדלו לעשות אותם, רוב הסיכויים כי החפצים בדירה שלכם ישמרו כמו חדשים ותוכלו להשתמש בהם בשנית מיד לאחר שהשיפוץ עצמו יסתיים.

תאחסנו את החפצים בחדר אחד ספציפי

אם אתם לא מתכננים לשפץ את כל הבית, האופציה הטובה והזולה ביותר היא לאחסן את כל החפצים השבירים בתוך חדר אחד שיהיה נעול בזמן השיפוץ. באותו חדר גם תוכלו לאחסן את כל החפצים יקרי הערך, שאתם רוצים לדאוג להם כאשר אנשי מקצוע שאינכם מכירים נמצאים בתוך הדירה שלכם.

כמובן שבאופציה הזאת תצטרכו לפנות את החדר הספציפי כדי לשמור על המזרן שלכם, ולדאוג לכך שהוא יהיה מספיק גדול על מנת לאחסן בתוכו את כל החפצים שעליהם אתם מעוניינים לשמור.

שיפוץ בית
שיפוץ בית

תאחסנו את החפצים במחסן בתשלום

אם אתם עומדים לשפץ את כל הדירה שלכם, אתם חייבים לחשוב על רעיון יצירתי אחר שיעזור לכם לשמור על החפצים כמו שהם. במקרה כזה ההמלצה הטובה ביותר היא לאחסן את החפצים במחסן בתשלום שזמין להשכרה בתשלום יומי.

כמובן שזוהי אופציה יקרה, אך היא בהחלט תהיה שימושית אם אתם עומדים להרים את הבלטות בדירה או להחליף את הריהוט במרבית החדרים.

כמובן שאם ישנו ריהוט שאינכם צריכים בדירה החדשה באפשרותכם לזרוק אותו על מנת לחסוך במקום ולא פחות חשוב לחסוך לא מעט כסף.

כמה זמן מראש לסדר את החפצים שברצונכם לשמור?

עוד שאלה שחשוב מאוד לתת עליה תשובה היא כמה זמן מראש מוטב לארוז או לסדר את החפצים שהינכם מעוניינים לשמור? חשוב מאוד שתעשו זאת בהדרגה במשך מספר שבועות על מנת שלא תמצאו את עצמכם במריוץ אחרי השעון.

ברוב המקרים מי שדוחה את הנושא הזה לרגע האחרון מוצא את עצמו בלחץ היסטרי בדיוק כמו שאורזים דירה.

לכן תפנו לעצמכם מספר שבועות על מנת שתוכלו לעשות לעצמכם יותר סדר בדירה, כך תקלו על אנשי המקצוע לעשות את העבודה שלהם – ואתם תשמרו על החפצים שלכם ברמה האידיאלית ביותר. למידע נוסף על ניקיון בעת שיפוץ.

אולי יעניין אותך גם

שירותי אינסטלציה
שיפוצים ובניה
פתרון חדשני לתשתיות מזדקנות

בעולם של היום, התשתית המזדקנת הפכה לאתגר משמעותי שחברות ברחבי העולם מתמודדות איתו. גשרים, כבישים, מערכות אספקת מים ורשתות חשמל מתדרדרים ונאבקים לעמוד בדרישות של

קרא עוד »